حضور قاضی زاده هاشمی و حسینی در گرگان

آخرین جزئیات از برنامه سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان گلستان اعلام شد.

جزئیات برنامه سفر معاونین رئیس جمهور به گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، استان گلستان در روزهای اخیر و همزمان با هفته مقاومت و روز میثاق امت و ولایت که یادآور حماسه بزرگ‌مردم بصیر ایران اسلامی در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ و مزین به نام نامی سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است میزبان دو تن از معاونین رئیس جمهور خواهد بود.

نخستین میهمان کشوری گلستان دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است که امروز ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه با استقبال رسمی مسئولان ارشد استانی وارد فرودگاه بین المللی شهدای گرگان خواهند شد.

وی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و اقامه نماز مغرب و عشا در شهر علی آبادکتول در مراسم یادواره شهدای خراسانی های مقیم گلستان سخنرانی خواهند کرد.

وی در روز پنجشنبه نیز بعد از بازدید از مرکز نیمه توانبخشی استان ضمن دیدار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان، در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شرکت کرده و پس از دیدار با ایثارگران و نخبگان در مراسم بزرگ گرامیداشت ۹ دی در مصلای گرگان حضور خواهد یافت.

اما مهمان دوم گلستانی ها در این ایام الله دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور است که در سالهای اخیر بارها به استان گلستان سفر کرده است.

او ابتدای شامگاه چهارشنبه در ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه مورد استقبال رسمی استاندار و مسئولان استانی در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان قرار گرفته و پس از دیدار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان با خانواده شهید زورقی شهید مدافع حرم استان دیدار خواهد کرد.

وی در روز پنجشنبه ضمن همراهی دکتر قاضی زاده هاشمی در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مراسم ۹ دی شهر گرگان سخنرانی خواهد کرد و سپس با علمای شاخص اهل سنت استان گلستان در مرکز بزرگ‌اسلامی دیدار می کند.

دکتر سیدمحمد حسینی شامگاه پنج شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گرگان سخنرانی کرده و ساعت ۲۱ و ۴۰ به همراه دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی با بدرقه مدیران ارشد استانی گرگان را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار