امام جمعه آق‌قلا:

امام جمعه آق‌قلا با بیان اینکه حماسه ۹ دی باعث اتحاد و انسجام مردم با نظام شد، گفت: در حماسه ۹ دی عموم ملت در تقویت و استحکام وحدت و همدلی بین خود تلاش مضاعف کردند.

حماسه ۹ دی باعث اتحاد و انسجام مردم با نظام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از رابط خبری مرکز اسلامی گلستان، آخوند عبدالحی میرزاعلی، امام جمعه آق‌قلا به مناسبت حماسه ۹ دی با یادآوری اینکه حماسه ۹ دی باعث اتحاد و انسجام مردم با نظام شد، تصریح کرد: اقشار مختلف مردم ایران این حماسه عظیم را خلق کردند و بعد از آن هم در تقویت وحدت و همدلی بین خود تلاش مضاعف کردند.

وی با بیان اینکه در موفقیت این رویداد بزرگ، قطعاً وجود اتحاد و انسجام بین اقوام مختلف کشور نقش مؤثری داشته است، تصریح کرد: حماسه ۹ دی به‌عنوان یک برگ‌زرین در تاریخ انقلاب اسلامی ما ماندگار باقی خواهد ‌ماند.

 آخوند میرزاعلی با تأکید براینکه، دشمنان و استکبار می‌خواهند نور اسلام را خاموش کنند، افزود: پیروی از اسلام، قرآن، پیامبر(ص) و ارزش‌های اسلامی، پیروی از راه حق و راه اسلام است، نور اسلام هرگز خاموش شدنی نیست چون خداوند متعال نور خود و اسلام را به حد نهایی رسانده است.

امام جمعه آق‌قلا با بیان اینکه ما باید در همه حال مواظب و مراقب توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان اسلام باشیم، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی درصدد هستند تا از هر طریق به نظام اسلامی ضربه بزنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار