امام جمعه بندرانزلی:

امام جمعه بندرانزلی با بیان این که مبنای مبارزه با استکبار یک‌ مبنای پذیرفته شده در همه بخش ها است، گفت: مبارزه با مستکبران از اصول انسان های مومن است.

مبارزه با مستکبران از اصول انسان های مومن است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام سید جواد شمس پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان که در مصلی نماز جمعه گرگان برگزار شد، اظهارکرد: بخشی قابل توجهی از آیات قرآن کریم در بیان ماجرای مستکبران در طول تاریخ است؛ قرآن کریم در سوره های مختلف مسئله استکبار و مستکبرین را به صورت بسیار برجسته ای تشریح می‌کند.

امام جمعه بندرانزلی افزود: ایمان به خدا بدون مبارزه با طاغوت و مبارزه با مستکبران تحقق پذیر نیست و مسئله مستکبران و مبارزه با استکبار باید برای همه انسان های مؤمن امری روشن و با بنیه اعتقادی و رویه مستمر در طول تاریخ و زندگانی باشد.

وی بیان کرد: اولین مسئله و هدف برای جریان استکبار در طول تاریخ این است که با فرهنگ دینی در جوامع مقابله کنند به همین دلیل دولت های استکباری امروز در هرجایی که وارد می‌شود اولین کاری که انجام می‌دهند فرهنگ دینی و فرهنگ ملی آن کشور را نابود می‌کنند و به جای آن فرهنگ خود را غالب می‌کنند.

شمس گفت: جامعه باید در جنگ روایت ها و جنگ رسانه ای آگاه و هوشیار باشد؛ همان طور که رهبر معظم انقلاب می فرمایند باید مراقب تحریف و جریان نفوذ بود چراکه دشمنان به شکل ها و عناوین مختلفی در جامعه نفوذ می‌کنند.

امام جمعه بندرانزلی بیان کرد: امروزه مردم باید بدانند نقشه دشمنان چیست و مراقب باشند که در میدان دشمن بازی نکنند چرا که یکی از اهداف دشمن ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم جامعه است و امروز بیش از هر زمان دیگری در جامعه ما حفظ وحدت و انسجام بین مردم و بین قوای سه گانه از ضرورت ویژه ای برخوردار است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار