نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس،گفت: مزیت دیگر جهاد دانشگاهی نسبت به سایر سازمان‌ها، وجود روحیه جهادی است.

روحیه جهادی مزیت وِیژه جهاد دانشگاهی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خانه ملت،غلامرضا منتظری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ با تاکید بر اینکه این نمایشگاه دارای چند مزیت است، گفت: نخستین مزیت نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی اول این است که به خوبی تصویری روشن از گستره کار جهاد دانشگاهی را نشان می‌دهد. قابلیت‌ها و دستاوردهایی که در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، پنجره امید را به روی انسان باز می‌کند.

نماینده مردم گرگان در  مجلس افزود: دومین مزیت نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی آن است که این نمایشگاه در سکوت خود با مخاطب حرف می‌زند و اگر به آثار توجه کنیم، پیام‌های بسیاری را دریافت می‌کنیم. این نمایشگاه جلوه‌ای از توانمندی‌ها و قابلیت‌های جهاد دانشگاهی است و این نهاد با ورود به حوزه‌های مختلف علمی تبدیل به یکی از ارکان مهم «ما می‌توانیم» شده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی همچنین وجود روحیه جهادی در مجموعه جهاد دانشگاهی را یکی از مزیت‌های این نهاد عنوان و اظهار کرد:  مزیت دیگر جهاد دانشگاهی نسبت به سایر سازمان‌ها، وجود روحیه جهادی است. امروز کشور برای رسیدن به قله‌های پیشرفت، عظمت و اقتدار نیازمند مدیریت جهادی است؛ با این مدیریت ایرانی قوی شکل می‌گیرد.

منتظری در ادامه با تاکید بر لزوم حمایت تقنینی و بودجه‌ای مجلس از مجموعه‌ جهاد دانشگاهی خاطر نشان کرد: یکی از موضوعات مربوط به مجلس برای حمایت از جهاد دانشگاهی رفع موانع قانونی در مسیر فعالیت این نهاد است؛ اگر در جایی واقعاً موانع، تزاحم و تضاد قانونی وجود داشته یا قوانینی ناکارآمد باشد، در صورت ارائه  فهرست از سوی جهاد دانشگاهی، مجلس حتماً به موضوع ورود پیدا می‌کند.

وی گفت: بخش دوم حمایت‌های مجلس از جهاد دانشگاهی در قالب باز کردن چتر حمایتی از طریق اعتبارات است؛ مجلس مانند سال‌های گذشته که نسبت به موضوعات جهاد ورود کردیم، امسال هرچقدر بتوانیم موانع را از پیش روی جهاد برمی‌داریم و چتر حمایتی را باز می‌کنیم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی یادآورشد: این نمایشگاه جلوه‌ای از توانمندی‌ها و قابلیت‌های جهاد دانشگاهی است و این نهاد با ورود به حوزه‌های مختلف علمی تبدیل به یکی از ارکان مهم «ما می‌توانیم» شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار