نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس مطرح کرد؛

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ یک از نمایندگان گلستان در جلسات استانی که برای تصمیم گیری بودجه ۱۴۰۱ گلستان برگزار شده، دعوت نشده اند.

نمایندگان گلستان در تصمیم گیری بودجه سال آینده دعوت نشدند

به گزارش گلستان 24، رمضانعلی سنگدوینی اظهارکرد: هیچ یک از نمایندگان در جلسات استانی که برای تصمیم گیری بودجه ۱۴۰۱ گلستان برگزار شده، دعوت نشده اند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: حتی در جلسه ای که در تهران با حضور معاون اول و معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شده بود، از نمایندگان دعوت به عمل نیامد.

وی ادامه داد: به هرحال نمایندگان مجلس از جمله افرادی هستند که در جریان همه جزئیات و مشکلات استان قرار دارند و در این حوزه می توانند از توانمندی ها و کمبودهایی که وجود دارد، دفاع کنند.

سنگدوینی ادامه داد: البته ما برای اینکه بودجه استان در سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا کند، کوتاه نمی آییم و تلاش های خود را انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه همانند سال های گذشته بودجه قابل توجهی برای گلستان تدوین نشده است، اضافه کرد: بر طبق بررسی های نمایندگان مجلس و همچنین سازمان برنامه و بودجه استان شاهد تدوین بودجه خوبی نیستیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه گلستان جزو استان های محروم و کمتر توسعه یافته است، نیاز دارد تا به صنعت آن توجه شود، دولت باید بحث عدالت محوری را برای تقسیم بودجه استان در نظر بگیرد.

وی افزود: امیدواریم در سفر رئیس جمهور به استان بتوانیم تغییراتی را در بودجه ۱۴۰۱ ایجاد کنیم.

سنگدوینی تصریح کرد: البته کار تدوین لایحه بودجه به تازگی در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس آغاز شده و من اطمینان دارم که مجلس حتماً تغییراتی را در بودجه ایجاد می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار