کانون فرهنگی و هنری معراج آزادشهر در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ بیش از ۱۷ هزار امتیاز کسب کرد.

کسب بیش از ۱۷ هزار امتیاز توسط کانون فرهنگی و هنری معراج آزادشهر در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، کانون فرهنگی و هنری معراج آزادشهر استان گلستان یکی از کانون های فعال در رویداد فهمای 1400 است.

این کانون فرهنگی و هنری که متعلق به مسجد جامع شهرستان است، از سابقه بسیار خوبی در اجرای برنامه های شهرستانی برخوردار است.

وجود یک فضای مستقل در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و همین طور داشتن یک کتابخانه بسیار غنی و فضای قرائت خانه، باعث شده است که علاقمندان بسیاری به آن مراجعه کنند.

از عواملی که باعث برنامه سازی های فرهنگی در این کانون است را می توان؛ داشتن امام جماعت همیشگی و ارتباط بین آن و اعضای کانون، حمایت هیئت امنای مسجد در اجرای برنامه ها، داشتن یک فضای مستقل و حضور پر رنگ اعضای کانون در مسجد برشمرد.

این کانون از دیرباز مورد حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوده است و از طرف این ستاد بارها مورد تقدیر قرار گرفته است.

کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد جامع آزادشهر به مدیریت «میلاد ارباب» در فهمای 1400 فعالیت خوبی از خود نشان داده است، کسب 17 هزار و 50 امتیاز از رواق های مختلف نشان از تلاش و استعداد جوانان این کانون دارد.

این کانون فرهنگی و هنری در رواق های کتاب، فیلم، نمایش، همدلی و دانش از شکوه خوبی برخوردار است و توانسته است استعدادهای اعضای خودش را در سامانه بچه های مسجد به خوبی بارگذاری کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار