کانون فرهنگی و هنری جدیدالتاسیس «جوان» شهرستان گرگان با کسب ۱۶ هزار و ۸۰۰ امتیاز در برنامه های فهما ۱۴۰۰ پیشتاز است.

کانون فرهنگی و هنری جدیدالتاسیس «جوان» گرگان پیشتاز در برنامه های فهما ۱۴۰۰

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، کانون فرهنگی و هنری «جوان» شهرستان گرگان یکی از کانون های نوپا در فعالیت های فرهنگی و هنری است که توسط خانم «فاطمه زهرا میر» مدیریت می شود.

این کانون در یکی از محلات متوسط نشین شهر به نام محله طهماسبی قرار دارد که در طول سه دوره اجرای برنامه های فهما، به صورت فعال در این رویداد شرکت کرده و توانسته است امتیاز و اعتبارات خوبی را کسب کند.

امسال نیز این کانون فرهنگی و هنری با کسب ۱۶ هزار و ۸۰۰ امتیاز یکی از کانون های پیشتاز استان است که توانسته است فعالیت های بسیار خوبی را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کند.

کانون فرهنگی و هنری جوان امسال نیز در زمینه کتابخوانی در سطح کشور جزو کانون های برگزیده بود و در برنامه ای از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

 

رمز موفقیت این کانون فرهنگی و هنری تازه تاسیس را می توان در مدیریت بسیار خوب، ایجاد کادر خوب، ارتباط مستمر با ستاد استان، استفاده از ظرفیت خوب و پشتکار نام برد.

نکته دیگری که این کانون فرهنگی و هنری را از کانون های استان جدا می کند، مدیریت و فعالیت خواهران در این کانون است که توانسته است توانایی، خلاقیت و پشتکار این کانون را بیشتر نمایان کند.

انگیزه بالای این کانون فرهنگی و هنری باعث شده است که با روحیه بسیار خوبی نسبت به بارگذاری برنامه ها در سامانه بچه های مسجد اقدام کند.

ایجاد برنامه و تولید اثر در رواق های فیلم، نمایش، کتاب، هنرهای تجسمی و فن آوری از فعالیت های بسیار خوب این کانون فرهنگی و هنری در سامانه بچه های مسجد است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار