سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت که برای مسابقه عصر امروز مقابل شهداب یزد انگیزه زیادی داریم و امیدواریم با کسب هر سه امتیاز این بازی با سرعت بیشتر به سمت صدر جدول رده‌بندی حرکت کنیم.

سرمربی: تیم والیبال شهرداری گنبد انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل شهداب یزد دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ عظیم جزیده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در چند روز گذشته تمرینات فشرده و منظمی را پشت سر گذاشتیم و با تمرکز روی نقاط قوت و ضعف تیم شهداب یزد، به کسب پیروزی در این دیدار امیدواریم.

وی با اشاره به جدا شدن میکائیل تاجر و یونس قلیچ‌نیازی، ۲ بازیکن اصلی تیم شهرداری گنبد در نیم فصل افزود: خروج این بازیکنان از جمع تیم، نظم ماه های اخیر تیم شهرداری را از بین برد اما تلاش می کنیم با هماهنگ‌کردن بازیکنان جدید، بار دیگر به شرایط مناسب پیشین بازگردیم.

جزیده اضافه کرد: بازیکنان جدید به خدمت گرفته شده در نیم فصل برای هماهنگی با تیم به زمان احتیاج دارند.

سیدامین علوی و ارسلان یلمه هر ۲ در پست پشت خط‌زن (قطر پاسور) و شاهین مظلوم در پست سرعتی‌زن در نیم فصل به تیم شهرداری گنبدکاووس پیوستند

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس از مصدومیت حسین امیری بازیکن قدرتی این تیم خبر داد و گفت: به احتمال زیاد از این بازیکن در بازی امروز استفاده نخواهد شد.

وی افزود: شهداب یزد از تیم‌های خوب لیگ برتر امسال است و با تغییر سرمربی خود انگیزه بالایی برای پیروزی در بازی امروز دارد.

جزیده اضافه کرد: انتظار از تیم شهرداری گنبد باید متناسب با شرایط و داشته‌هایش باشد و اجازه دهیم تا تیم به نظم لازم دست یابد.

تیم شهرداری گنبدکاووس از ۱۳ بازی قبلی خود با کسب ۶ پیروزی و هفت باخت و ۱۹ امتیاز در رده ششم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال قرار دارد.

تیم شهداب یزد نیز از ۱۳ بازی صاحب ۶ پیروزی و هفت باخت شده و با کسب ۱۷ امتیاز و با تفاضل بهتر نسبت به مس رفسنجان و شهرداری ورامین در رده هشتم ایستاده است.

قضاوت دیدار امروز ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و شهداب یزد که قرار است ساعت ۱۶:۱۵ عصر امروز در سالن المپیک شهر گنبد برگزار شود، برعهده وحید پورکاشیان و حامد آقابراری است.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که "فرهاد قائمی" از مشهورترین آنهاست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های ۹۷ و ۹۸ در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار