کتاب «دختری در تندباد» به قلم «مریم صبور»، نویسنده گلستانی امروز (یکشنبه ۱۲ دی) در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی رونمایی شد.

کتاب «دختری در تندباد» نویسنده گلستانی رونمایی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «مریم صبور»، نویسنده کتاب «دختری در تندباد» در مراسم رونمایی این کتاب گفت: شخصیت اول این رمان دختری قوی به نام مهشید را روایت می کند که با ایمانی که دارد بسیار دلسوز بوده و به افراد نیازمند نیز کمک می کند.

 

وی افزود: این دختر در جریان زندگی خود با شاهین آشنا می‌شود و فعالیت در انرژی هسته ای، سرآغاز ماجراهایی برای او شده و زندگی زناشویی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

صبور با بیان اینکه این سومین کتابی است که نوشته است، گفت: از کودکی عاشق کتاب و رمان بودم و اندیشه های حاصل از کتابخوانی را در صندوق ذهنم ذخیره کردم تا آنها را بر روی کاغذ پیاده کنم.

 

این نویسنده گلستانی، شیوع ویروس کرونا و اجبار به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و دوری از عرصه بازیگری را فرصت مناسبی برای نگارش این رمان بیان کرد و افزود: قبل از نوشتن این رمان کتاب «هفته های دلی» را با همکاری نازنین زبیدی، عاطفه بابایی و دنیا بنگاه به صورت دل نوشته هایی درباره هنر زن بودن و کتاب «در چند دقیقه با من آشپز شو» درباره هنر آشپزی برای کارمندان، دانشجویان، پسران و دخترانی که زمان محدودی برای آشپزی داشتند را منتشر کرده ام.

 

وی اظهارداشت: در حال حاضر نیز نوشتن رمان «آغاز من» را دست دارد.

 

گفتنی است، رمان «دختری در تندباد» در 263 صفحه و 500 نسخه از سوی انتشارات حوزه مشق چاپ شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار