حجت الاسلام آقاتهرانی گفت: مکتب حاج قاسم برگرفته از ایمان و اخلاق است و باید بررسی کنیم که سردار سلیمانی با مردم چگونه برخورد می کند.

مکتب حاج قاسم برگرفته از ایمان و اخلاق است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی صبح امروز در آیین گرامیداشت علمداران بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در گرگان اظهار کرد: شهید سلیمانی ماندگار شد چرا که در قلب خود خلوص داشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سردار سلیمانی تنها متعلق به ایران نیست و حتی در آمریکا هم سردار سلیمانی محبوبیت دارد.

حجت الاسلام آقاتهرانی بابیان اینکه به واسطه عالم گیر شدن مکتب سردار سلیمانی است که پلتفرم های خارجی تصاویر و محتواهای حاج قاسم سلیمانی را حذف می کنند، افزود: این خلوص نیت در آیت الله مصباح نیز به چشم می خورد.

وی بابیان اینکه باید اسلام را آنگونه که است به جوانان بشناسانیم، افزود: آیت الله مصباح می فرمودند که خدای متعال نعمت الهی زیادی به ما اطلاع کرده و بدانید بهترین نعمت خدا امروز برای ما مقام معظم رهبری است‌.

این مقام مسئول با بیان اینکه مقام معظم رهبری وجه وحدت کشور ما است، افزود: با درایت مقام معظم رهبری فلسطین نیز از دست رژیم صهیونیستی رها خواهد شد.

حجت الاسلام تهرانی گفت: مکتب حاج قاسم برگرفته از ایمان و اخلاق است و باید بررسی کنیم که سردار سلیمانی با مردم چگونه برخورد می کند.

وی افزود:  باید گفتمان را بین مذاهب را بیندازیم و اجازه ندهیم برخی افراد به تفرقه بین اقوام دامن بزنند و این مهم یکی از راهبردهای سردار سلیمانی بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار