رجبی، رئیس اتحادیه صنف لوازم الکتریکی و سیم کشی ساختمان شهرستان گرگان از افزایش ۲۰ درصدی لوازم الکتریکی و سیم کشی نسبت به ابتدای سال خبرداد و گفت: مراجعان مردم و در درجه دوم سازندگان هستند.

افزایش ۲۰ درصدی لوازم الکتریکی ساختمان| مراجعان مردم هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ رسول رجبی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: قیمت بسیاری از اقلام الکترونیکی، چراغ ها، لوستر، سیم و کابل و مانند آن نسبت به ابتدای سال افزایش حدود ۲۰ درصد داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم الکتریکی و سیم کشی در گرگان با بیان این که وضعیت بازار لوازم الکتریکی نه رونق داشته و نه دچار رکود است، ادامه داد: حدود ۲۰۰ واحد زیر نظر اتحادیه چراغ و لوازم الکتریکی گرگان فعال هستند که شامل رسته های الکتریکی و سیم کشی ساختمان و صنعتی بوده و لوسترفروشی ها هم زیر نظر ما فعالیت می کنند.

رجبی اضافه کرد: بیشترین مراجعات به فروشگاه ها مردمی بوده و انبوه سازان و سازندگان واحدهای مسکونی در رده دوم قرار دارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم الکتریکی و سیم کشی در گرگان گفت: مواد اولیه در بازار موجود بوده و کارخانجات هم فعال هستند و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه یکی از مواد اولیه این صنف مس است، افزود: این ماده در بورس عرضه و قیمت آن بر اساس معاملات تعیین می شود و در برخی از اقلام هم افزایش نرخ دلار در قیمت آن کالا تاثیر گذاشته است.

رجبی گفت: به دلیل مشکلات افزایش قیمت گاهی فروشندگان متحمل ضررو زیان می شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار