سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس گفت که در صورت حمایت مالی شهردار و شورای شهر گنبد با ۲ ملی پوش به نام‌های میثم علی‌پوری از بندرانزلی و مجید لشگری از قائمشهر برای ادامه بازی‌ها در دور برگشت مسابقات لیگ برتر قرارداد خواهیم بست.

تیم والیبال نشسته گنبد به دنبال جذب ۲ملی پوش است

به گزارش گلستان ۲۴؛ فرشید عاشوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس که در دور رفت مسابقات لیگ برتر موفق به کسب جایگاه سوم شد در صورت جذب این ۲ بازیکن به طور قطع یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات است.

وی افزود: تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس ۲۰ آذر ماه در بازی پنجم و آخر مرحله دوم لیگ برتر مردان کشور با نتیجه سه بر یک تیم مدافعان شمال گیلان را شکست داد و در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاد.

سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس با بیان اینکه بازی‌های دور رفت لیگ برتر به صورت متمرکز در تهران برگزار شد، گفت: بر خلاف صحبت‌های صورت گرفته تاریخ برگزاری دور برگشت مسابقات ۱۲ و ۱۳ دی به میزبانی ارومیه اعلام شد که تیم‌های شهرداری گنبدکاووس و پالایش نفت آبادان به دلیل دوری مسیر و شرایط کرونایی با آن مخالفت کردند و قرار است نمایندگان تیم‌های لیگ برتری برای تصمیم‌گیری نهایی در این رابطه ۱۸ دی در محل فدراسیون حضور یابند.

عاشوری اظهارداشت: سومین اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان از ۲۰ تا ۲۷ دی به میزبانی محلات استان مرکزی و اردوی بانوان هم از ۲۴ دی تا یک بهمن ماه در کمپ تیم‌های ملی ایران برگزار می‌شود و از گنبدکاووس پنج نفر در قالب سرپرست، مربی و ورزشکار به این اردو فراخوانده شدند.

به گزارش ایرنا، فرشید عاشوری به عنوان سرپرست، عبدالجلیل ایمری به عنوان مربی، جمال نظری، محمد نعمتی و زهرا دانایی توس به عنوان بازیکن به این اردو دعوت شدند.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

همچنین محمد نعمتی دیگر ورزشکار شایسته گنبدکاووس، شهریورماه امسال به همراه تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران مدال طلای مسابقات پارالمپیک توکیو را از آن خود کرد.

شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که از آن در نزد علاقمندان به والیبال به پایتخت این رشته مشهور است، سال‌هاست که یک تیم در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار