امام جمعه گنبدکاووس در جمع عزاداران فاطمی این شهرستان با اشاره به تشکیل ناتوی راهبردی اسلامی از یمن تا لاذقیه، گفت: این مهم به مدد و عنایت حضرت زهرا (س) و ایثار حاج قاسم محقق شده است.

تشکیل ناتوی اسلامی از «یمن» تا «لاذقیه» با شعار یا زهرا (س)

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در جمع عزاداران و سوگواران فاطمی در میدان انقلاب شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه نگاه ویژه حضرت زهرا (س) همواره بر مملکت و انقلاب ما حاکم بوده است، اظهار کرد: این کشور عزیز اسلامی قطعه ای از فدک حضرت زهراست که به ایشان بازگردانده شده است.

وی با بیان اینکه امروز به مدد همین عنایات ویژه مادر سادات و رشادت و دلیری سهید حاج قاسم سلیمانی است که ناتوی اسلامی از یمن تا لاذقیه شکل گرفته است، افزود: حاج قاسم که فرمانده این میدان بزرگ بود همواره می گفت که حضرت زهرا (س) برای همه ما مادری کرده است.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه حضرت زهرای مرضیه (س) بزرگترین مبارز عالم بود، خاطرنشان کرد: ایشان به عنوان یک بانوی کامل که شان امامت و پیامبری داشت یک تنه وسط میدان دفاع از ولایت آمد و نشان داد که برای دفاع از حق و ولایت باید مبارزه کرد.

ترابی با اشاره به نقلی از زبان آیت الله علم الهدی از ماجرای دیدارهای مردم با امام راحل عظیم الشان در حسینیه جماران، ادامه داد: امام خمینی (ره) هیچ گاه در برابر شعارهای جمعیت عظیم حاضر در حسینیه که بر او درود می فرستادند عکس العملی نداشتند جز یک بار که امام (ره) منقلب شد و شروع به گریه کردن کرد.

 وی با بیان اینکه وقتی دلیل این امر را از امام پرسیدند وی اینگونه گفت که اگر این جمعیت دور خانه حضرت زهرا (س) بودند حرمت امیرالمومنین (ع) شکسته نمی شد، تصریح کرد: مظلومیت وازه ای نیست که بتواند حجم مصیبت و دردهایی را که بر خاندان رسول اعظم (ص) وارد شده بیان کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار