حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: حاج قاسم سلیمانی با نیت عزاداری حضرت زهرا(س) منزل شخصی خود را وقف کردند.

توجه ویژه سردار سلیمانی به حضرت زهرا (س) با وقف منزل شخصی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» امروز (دوشنبه 13 دی) در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی توجه ویژه ای به عزاداری در ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) داشتند و هر ساله در منزل شخصی خودشان مراسم عزاداری را برگزار می کردند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با نیت عزاداری حضرت زهرا(س) منزل خود را وقف کردند، افزود: ایشان تاکید داشتند نیت این وقف برای ترویج فرهنگ و سیره حضرت زهرا (س) باشد.

 

وی ادامه داد: این اقدام سیدالشهدای مقاومت نشان می دهد که همه می توانند در این زمینه همراه باشند.

 

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه بیش از 5 هزار و 500 موقوفه به ثبت رسیده در استان وجود دارد، گفت: استان گلستان رتبه دوم را در تعداد رقبات در کشور دارد.

 

وی اظهارداشت: بیش از 70 درصد موقوفات استان گلستان با نیات مذهبی وقف شده اند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به وجود سه هزار و 700 مکان مذهبی ثبت شده در استان، گفت: در این حوزه اوقاف خادم دو هزار و 800 مسجد و 123 بقعه متبرکه است.

 

وی خاطرنشان کرد: 78 درصد موقوفات استان بعد از پیروزی انقلاب وقف شده است و 33 درصد مساجد و اماکن مذهبی استان هم بعد از پیروزی انقلاب وقف شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار