سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آزادشهر گفت: بخشی از جاده آزادشهر - شاهرود به دلیل ریزش کوه و سقوط سنگ ناشی از بارندگی‌ بسته شد.

بخشی از جاده آزادشهر - شاهرود بر اثر ریزش کوه بسته شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ رمضانعلی میرزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: صبح امروز در حد فاصل معدن زمستان یورت جاده آزادشهر - شاهرود ریزش کوه گزارش شد که نیروهای راهداری بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، افزود: نیروهای راهداری با استفاده از لودر در حال جابجایی سنگ‌های وسط جاده و بازگشایی مسیر هستند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آزادشهر از رانندگان خواست با توجه به بارندگی‌های ۲ روز اخیر و لغزندگی جاده‌ها برای تردد در مسیرهای کوهستانی حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

به گفته غلامرضا بیکی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، رانندگان برای آمد و شد در محورهای کوهستانی استان حتما با شماره ۱۴۱ تماس داشته و از آخرین وضعیت جاده اطلاعات لازم را دریافت کنند.

گلستان ۷۰۰ کیلومتر جاده کوهستانی و برف‌گیر دارد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هرساله طرح زمستانه را از میانه آذرماه به مدت چهار ماه اجرا می کند که امسال ۳۲ گروه با حضور بیش از ۳۰۰ نیرو و به همراه ۲۲۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری آماده عملیات کرده است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار