معاون راهداری گلستان خبرداد؛

معاون مدیریت و توسعه منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهره برداری هشت دستگاه پل عابر در بزرگراه های استان در یک سال گذشته خبرداد.

بهره برداری از ۸ پل عابرپیاده در جاده های برون شهری گلستان

به گزارش گلستان 24، منصور ملایی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در یک سال گذشته هشت دستگاه پل عابر پیاده در بزرگراه ها و محورهای شریانی و اصلی استان با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

معاون مدیریت و توسعه منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: پل های یادشده در محورهای شریانی و بزرگراهی استان شامل گرگان-علی آباد، محور علی آباد-آزادشهر، بزرگراه گرگان-کردکوی و محور جنگل گلستان نصب شده است.

ملایی با بیان اینکه یک پل دیگر هم در محور گرگان- علی آباد در حال احداث است، ادامه داد: استفاده از مشارکت و ظرفیت های مردمی و سرمایه گذاران بخش خصوصی و به ویژه همکاری های تنگاتنگ پلیس راه ها، شهرداری ها، دستگاه ها و نهادهای ذیربط مهم ترین موضوعی بوده که در ساخت و تحویل به موقع آنها در سرلوحه کار قرار داشت.

وی با بیان اینکه این پل ها از سازه های بتنی و فلزی ساخته و بهره برداری شده اند، گفت: راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برای انعقاد قراردادهای BOT مختص ساخت پل های عابر پیاده و استفاده از ظرفیت های مردمی و سرمایه گذاری در نقاط تایید و مشخص شده آمادگی های لازم را دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار