فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: مکتب و اندیشه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در کشورهای جبهه مقاومت و دیگر نقاط جهان در حال تکثیر است.

مکتب شهید سلیمانی در حال تکثیر به کشورهای جهان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سردار علی ملک شاهکویی پنجشنبه شب در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در روستای النگ شهرستان کردکوی افزود: برگزاری یادواره‌ بزرگداشت شهید سلیمانی یکی از مهم‌ترین راهبردهای ترویج اندیشه سردار دل ها، فرهنگ ایثار و شهادت در کشور و سایر امت اسلامی در جبهه مقاومت است تا راهبرد استکبارستیزی همچنان پویا بماند.

وی اظهارداشت : برگزاری یادواره‌ بزرگداشت شهید سلیمانی و دیگر شهدای کشور از جمله مهم‌ترین ابزار ترویج فرهنگ شهادت است که مسوولان باید در انجام این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

وی به نقش مساجد و مراکز دینی در تربیت  جوانان حزب اللهی و بسیجیان مرید رهبر معظم انقلاب اشاره و اضافه کرد:‌ اگر یک روز از مسجد خارج شدید مطمئن باشید آمریکایی ها را خوشحال کرده اید، بسیج فرزند مسجد هست.

ملک شاهکویی یادآور شد: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال دارد.

وی ادامه داد: کار سخت و سنگین را شهدا انجام دادند و امروز نوبت ماست که برای رضای خدا، تقویت نظام اسلامی، کشور و خشنودی ارواح طیبه شهدا گام برداریم.

فرمانده سپاه نینوای  استان گلستان تصریح کرد: پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، انسجام، همدلی و پای انقلاب و ارزش‌های نظام ایستادن و اخلاص داشتن از انتظارات شهداست.

وی بیان کرد: شهدا و ایثارگران، مایه استقلال، آبرو و امنیت کشور هستند و ادامه راه و فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ضروری است.

ملک شاهکویی  با بیان اینکه در یادواره‌های شهدا جوانان و نوجوانان حضور خوبی دارند، گفت: با توجه به‌اینکه حضور جوانان و نوجوانان در یادواره شهدا پررنگ است مسوولان با برگزاری برنامه‌های جذاب زمینه حضور هرچه بیشتر این قشر در این آیین را فراهم کنند.

به گزارش، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس بامداد یکشنبه ۱۳ دی سال ۹۸ هنگام خروج از فرودگاه بغداد در اقدامی جنایتکارانه به دستور دونالد ترامپ هدف حمله تروریستی پهپادهای آمریکا قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار