فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، وجود او را برای ایران و کشورهای منطقه امنیت‌ساز توصیف کرد.

شهید سلیمانی در اذهان و قلوب آزادگان جهان جاودانه شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، سردار محمدسعید فاضل‌دادگر صبح امروز در حاشیه همایش علمداران بصیرت که به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در استان گلستان برگزار شد اظهار داشت: شهید سلیمانی شخصیتی فرامرزی و فرامنطقه‌ای است که پس از شهادت نیز در تحولات منطقه اثرگذار است.

وی با بیان اینکه بیرون کردن آمریکا از منطقه پس از شهادت سردار سلیمانی شتاب بیشتری گرفته است گفت: با اینکه آمریکا هزینه‌های هنگفتی را در کشورهایی مانند عراق کرده اما خون شهید سلیمانی سبب شد تا مردم این کشور خواهان اخراج آمریکا از این کشور شوند و حالا استکبار جهانی با خفت و خواری باید از منطقه فرار کند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به جامعیت شخصیت سردار شهید سلیمانی گفت: سیدالشهدای جبهه مقاومت از  نظر نظامی، اجتماعی، فرهنگی و مردمی و غیره شخصیتی ممتاز بود که این وجود مبارک برای ایران اسلامی و کشورهای منطقه امنیت‌ساز بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی خداباور و غرق در خدا بود، او همه عمرش را در راه خدا جهاد کرد و در این مسیر مذهب و قومیت و نژاد انسان‌ها برایش اهمیتی نداشت مهم این بود که ایشان رضایت خداوند را به دست آورد و کمک حال مظلومان و محرومان باشد.

فاضل‌دادگر با بیان اینکه وطن‌پرست‌تر از حاج قاسم سراغ نداریم گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید سلیمانی امتی‌ترین مسلمان و ملی‌ترین شخص است که با شهادت خود امروز در اذهان و قلوب ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان جاودانه شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هستند و همه ما که لباس خدمت برتن کردیم باید در مسیر خدمت به مردم و جهاد در راه خدا قدم برداریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار