عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.  

 

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در گرگان

ایرنا نوشت: همزمان با شام شهادت حضرت زهرا (س) ایستگاه صلواتی در نقاط گوناگون گلستان از جمله گرگان برگزار شد.

 

اهدای نشان ملی مادران قاسم پرور به ۷بانوی گرگانی

صداوسیما نوشت: در این همایش از مادرانی که به واسطه تکریم مکتب حاج قاسم و الگوگیری از مکتب تربیتی ایشان، از روز شهادت تا دومین سالگرد شهادت این شهید والا مقام، فرزندان خود را به نام «قاسم» یا «محمدقاسم» نامگذاری کردند، تجلیل و به آنان نشان ملی قاسم پرور اهداء شد.

 

بارش ۳۵ سانتی متری برف در ایستگاه درازنو کردکوی

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیر دفتر مطالعات شرکت آب منطقه‌ای گلستان از بارش ۳۵ سانتی متر برف در ایستگاه درازنو کردکوی خبر داد.

 

احترام نظامی نوجوانان به سردار دلها/ تدوین فیلم کوتاه نسل سلیمانی‌ها در گنبدکاووس

ایسنا نوشت: به همت هنرمند نوجوان گلستانی فیلمبرداری و تدوین فیلم کوتاه نسل سلیمانی‌ها در گنبدکاووس با تصاویری از احترام نظامی نوجوانان و دانش‌آموزان در حال انجام است.

 

صدور مجوز بهداشتی برای ۶۰ هزار تُن محصولات دامی گلستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرکل دامپزشکی گلستان گفت: با صدور مجوز بهداشتی امسال حدود ۶۰ هزار تُن محصولات دامی استان راهی بازار دیگر استان‌های کشور شد.

 

راز ماندگاری سردار سلیمانی از زبان جوانان گلستانی

فارس نوشت: سردار حاج قاسم سلیمانی چه در زمان ۸ ساله دفاع مقدس و چه پس از آن در ایران مجاهدت‌های بسیاری کرد و به همین دلیل در ذهن مردم ایران تا ابد به عنوان یک قهرمان شناخته می‌شود، اما حاج قاسم تنها یک قهرمان ملی نیست، این شخصیت پرافتخار همواره به دنبال کمک‌رسانی به مردمی بود که مورد ظلم قرار گرفته بودند و به همین دلیل در بسیاری از کشورهای دیگر نیز از او به عنوان یک قهرمان یاد می‌شود این عشق و علاقه در بین نوجوانان و جوانانی گلستانی موج می زند این گزارش گوشه‌ای از ارادت گلستانی‌ها به سردار دلها است.

 

اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و ساخت مسکن در روستا‌های گرگان

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان از اختصاص ۲۴۹ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی و آبادانی روستا‌های این شهرستان خبر داد.

 

گرگانی ها یاد استاد لطفی را گرامی داشتند/مسئولان بازهم غایب بودند

مهر نوشت: هنردوستان، هنرمندان و جمعی از بستگان استاد «محمدرضا لطفی» با حضور در باغ مزار وی در گرگان، هفتاد و ششمین سالروز ولادت این هنرمند شهیر را گرامی داشتند.

 

ادامه ممنوعیت شکار در تالاب‌های بین‌المللی گنبدکاووس/دستگیری۱۵شکارچی غیرمجازدر آلاگل و آجی‌گل

ایرنا نوشت: رییس اداره حفاظت محیط زیست گنبدکاووس، شایعه آزاد شدن شکار پرندگان در تالاب‌های این شهرستان را رد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار