رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرگان گفت: همزمان با ایام شهادت سردار «حاج قاسم سلیمانی»، یادواره شهدای روستای یساقی در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

یادواره شهدای روستای یساقی برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، مراسم بزرگداشت شهدای روستای یساقی با حضور با شکوه آحاد مردم در مسجد جامع یساقی برگزار شد.
علی رضائی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک تکلیف است و زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم هستند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی است.
در ادامه سردار محمدعلی ملک شاکوهی فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: پای پدران شهدا را باید بوسید، کاری که شهید «حاج قاسم سلیمانی» بارها انجام داد و پدران شهدا را تکریم می‌کرد، امروز شهدا نیازی به حمد و قل هو الله ندارند، آنها نیاز دارند راهشان را ادامه دهیم.
وی با توجه به سالگرد شهادت سردار رشید «حاج قاسم سلیمانی» و با اشاره به پیام مقام معظم رهبری اظهار کرد: شهادت «حاج قاسم» زنده بودن انقلاب را به رخ همه دنیا کشید، شهادت او نشان داد که انقلاب زنده است و شهید «سلیمانی» چشم‌های غبارگرفته ما را غبارروبی کرد.
گفتنی است، سند هویت انقلابی مردم شهرستان گرگان،پرونده  1250 شهید، 4617 جانباز و 298 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار