رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گرگان از اعطای 313 فقره وام تسهیلات مسکن به خانواده‌های شاهد و ایثارگر این شهرستان در جهت خانه دار شدن ایثارگران خبر داد.

بیش از 313  فقره وام مسکن به ایثارگران شهرستان گرگان اعطا شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: بنیاد خدمات مختلفی در خصوص خانه‌دار شدن به ایثارگران اعطا می‌کند که یکی از این موارد اعطای وام مسکن است.
رئیس بنیاد گرگان افزود: با شناسایی ایثارگران واجد شرایط، موفق به جذب 97 فقره وام به ارزش بیست و نه میلیارد و صد میلیون تومان که شامل بانکهای ملی، تجارت، سپه، مسکن، صادرات، رفاه و ملت است.
وی با بیان اینکه مبالغ وام مسکن ایثارگران 300 میلیون تومان است، افزود: وام مسکن با اقساط  بیست ساله (240 ماهه) و سود چهاردرصد محاسبه شده که ویژه والدین، همسر و فرزندان شهدا و جانباز و آزاده است.
رضائی تصریح کرد: این وام برای آن دسته از خانواده شهدا و ایثارگرانی است که تاکنون از خدمات دولتی و از طریق سایت ایثار درخواست خود را ثبت کرده‌اند.
وی تاکید کرد:  آن دسته از ایثارگرانی که وام مسکن در گذشته جذب کرذه‌اند می‌توانند با تسویه کردن باقیمانده آن، اقدام به ثبت نام وام ساخت یا خرید مجدد شوند.
 وی ادامه داد: همچنین کسانی که جمع مبلغ باقیمانده وام‌های مسکن از 25 میلیون بیشتر باشد با بررسی درخواست ایثارگر در کمیسیون موارد خواص و در صورت کسب رای موافق می‌توانند از این تسهیلات بهرمند شوند.
گفتنی است، سند هویت انقلابی مردم شهرستان گرگان، پرونده  1250 شهید، 4617 جانباز و 298 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار