به مناسبت شهادت سردار ولایت حاج قاسم سلیمانی، دومین سوگواره استانی علمدار ولایت به میزبانی شهرستان آزادشهر برگزار گردید.

دومین سوگواره استانی علمدار ولایت به میزبانی شهرستان آزادشهر برگزار گردید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، با حضور سردار دادگر فرمانده نیروی انتظامی استان، احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان، سرهنگ کاظمی مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس، و سایر مسئولین استانی و شهرستانی، دومین سوگواره علمدار به مناسبت شهادت سردار ولایت حاج قاسم سلیمانی در سالن همایش های دانشگاه آزاداسلامی این شهرستان برگزار گردید.

  سردار دادگر فرمانده انتظامی گلستان در این مراسم با اشاره به رشادتها و از جان گذشتگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چه در 8 سال دفاع مقدس و چه در جبهه مقاومت افزود: شجاعت، ایمان و ولایتداری سه ویژه گی منحصر به فرد این سردار نامدار ایرانی بود که باعث شد او در دلهای همه ایرانیان و آزادی خواهان جهان جای بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه دومین سوگواره کشوری علمدار که در استان و به میزبانی شهرستان آزادشهر برگزار شد افزود: بیش از 9600 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که با رأی هیأت داوران از شهرستانهای برتر در تعداد آثار ارسالی تجلیل شد.

  قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر با اشاره به آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و نیز رشادتهای سردار سلیمانی گفت: دبیرخانه این سوگواره با آموزش و پرورش آزادشهر و دبیرستان غیردولتی اردیبهشت بود که استان گلستان در تعداد آثار با ارسال ۹۶۱۲ اثر بعد از تهران به مقام دوم رسید.

 شایان ذکر است: این همایش با سخنرانی،  اجرای گروه سرود، همخوانی قرآن ، تئاتر دونفره با موضوع شهادت سردار سلیمانی و تقدیر از فعالین استانی برگزاری سوگواره ی علمدار همراه بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار