بابایی از پردا خت ۳۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در 9ماهه اخیر خبر داد.

پرداخت بیش از ۳۱۱ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اینکه ۸۲,۴۰۷ خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان می باشند گفت: در ۹ماهه سالجاری برای ۷۶ هزار و ۵۲۵ خانوار، مبلغ ۳۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک معیشت پرداخت شده است.

وی با اشاره به افزایش ۶۷ درصدی مستمری مددجویان درسالجاری افزود: یکی از الویت های اصلی در خدمت رسانی ازسوی این نهاد ، تامین حداقل نیازهای معیشتی خانواده هاست که براین اساس میانگین ماهیانه مبلغ ۳۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب کمک معیشت به حساب مددجویان استان واریز می شود .

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد : سرانه مستمری خانواده های یکنفره ۳۵۰هزارتومان، دونفره ۵۰۰ هزارتومان، سه نفره ۷۰۰ هزارتومان، چهارنفره ۹۰۰ هزارتومان و پنج نفره و بیشتر ۱میلیون و۱۰۰هزارتومان میباشد که بصورت ماهانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود .

بابایی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور وشیوع ویروس منحوس کرونا درسالهای اخیر گفت: کمیته امداد ،برای کمک ویاری رساندن در امر معاش نیازمندان درشرایط موجود ، علاوه بر پرداخت مستمری به آنها، خدمات حمایتی ، درمانی ، فرهنگی ، ساخت وتعمیر مسکن ، کمک هزینه جهیزیه و تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال زایی نیز به اقشار آسیب پذیرارائه می دهد، تا گره گشای مشکلات آنان باشد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه امداد هوشمند با هدف ارائه خدمات مطلوب و آسانتر به جامعه ی هدف این نهاد گفت: با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به این سامانه، درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

بابایی با اشاره به فرصت باقیمانده تا پایان دی ماه سالجاری برای تکمیل و پالایش اطلاعات دراین سامانه به مددجویان این نهاد تاکید کرد : چنانچه مددجویان عزیز تا کنون موفق به ثبت اطلاعات نشده اند ، ضرورت دارد هرچه سریعتر به آدرس soha.emdad.ir از طریق رایانه و برای ورود ازطریق گوشی های همراه به آدرس smart.emdad.ir ویا نوشتن فارسی امداد هوشمند وارد سامانه مربوطه شده ونسبت به ثبت اطلاعات ونیازهای خود اقدام نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار