بانک قرض الحسنه مهر ایران ده ساله شد؛

مدیر شعب استان گلستان گفت: تلاش می کنیم بانک در رویکرد های جدید کاری خود، در تمام طرح ها و برنامه های اجرایی، مشتری مداری و پاسخ به نیازهای اقشار مختلف مردم را در اولویت قراردهد.

جایگاه ویژه بانک قرض الحسنه مهر ایران در خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه

به گزارش گلستان 24؛ در آستانه 22 آذرماه، دهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران کارکنان این بانک در استان گلستان با غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

رحمن تقوی، مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان گلستان در این مراسم در گفتگو با خبرنگاران گفت: این بانک در حالی دهمین سالروز فعالیت خود را جشن می‌گیرد که با ارائه تسهیلات قرض الحسنه ارزان قیمت، خدمات نوین بانکی و بهره گیری از نیروی جوان، متخصص و کارآمد یکی از بانک‌های موثر و ممتاز کشور محسوب می‌شود.

تقوی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران توانمند سازی اقشار کم درآمد و نیازمند جامعه و همچنین رفع احتیاجات ضروری مشتریان خود را از وظیفه و ماموریت اصلی خود می داند که با تلاش بی شائبه و زحمات شبانه روزی همکاران برای دستیابی به اهداف مطروحه گام برمی دارد.

این مسئول درباره آثار و برکات پرداخت تسهیلات قرض الحسنه این بانک اظهارداشت: این بانک طی یک دهه فعالیت خود در مسیر تحقق بانکداری اسلامی، گامهای مثبت و موثری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی  برداشته است.

وی با اشاره به اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران نقش بسزایی در اجرا و استقرار بانکداری اسلامی دارد، تصریح کرد: این بانک نماد بانکداری اسلامی در کشور است که فقط در راستای سنت ارزشمند قرض الحسنه مبادرت به پرداخت تسهیلات می نماید، زیرا به نظر می رسد تنها راه اصلاح نظام پولی حرکت به سمت بانکداری اسلامی و قرض الحسنه است.

مدیر شعب استان گلستان با بیان اینکه  بانک قرض الحسنه مهر ایران در خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه دارای جایگاهی ویژه است،گفت: تلاش می کنیم بانک در رویکرد های جدید کاری خود، در تمام طرح ها و برنامه های اجرایی، مشتری مداری و پاسخ به نیازهای اقشار مختلف مردم را در اولویت قراردهد.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان نخستین بانک تخصصی قرض الحسنه کشور با تکیه بر دانش و تجربه بانکی حاصل از ارائه خدمت صادقانه به آحاد جامعه همواره تلاش نموده تا در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود و توسعه کشور از طریق حضور گسترده در عرصه‌های نوین بانکی و تحقق بانکداری اسلامی تأثیرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان دارای ۹ شعبه است که تمامی آنان همگام با سیاست های تدوین شده سازمان و با هدف توسعه بانکداری اسلامی و اشاعه خدمات قرض الحسنه اقدام  می نمایند.

بانک مهر ایران (3)

بانک مهر ایران (2)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار