معاون استاندار گلستان با بیان اینکه تقویت ظرفیت‌های اقتصادی استان برای افزایش سهم تجارت با کشور‌های همسایه را مدنظر داریم، گفت: توسعه و پیشرفت کشور به بیرون از مرزها و مذاکرات وین گره نخورده است؛ توجه و سرمایه گذاری بر ظرفیت‌های داخلی، موجب رشد اقتصادی کشور می‌شود.

معاون استاندار گلستان: تقویت ظرفیت‌های اقتصادی برای افزایش سهم تجارت با کشور‌های همسایه را مدنظر داریم
به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدمحمد دهنوی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به ضرورت توجه به ظرفیت‌های داخلی برای خنثی سازی تحریم‌ها بیان کرد: توسعه و پیشرفت کشور به بیرون از مرزها و مذاکرات وین گره نخورده است. توجه و سرمایه گذاری بر ظرفیت‌های داخلی، موجب رشد اقتصادی کشور می‌شود. 

وی با اشاره به مزیت‌های خاص استان گلستان نسبت به سایر استان‌های مرزی کشور گفت: بخشی از منابع معدنی مانند ید، محصولات کشاورزی و ظرفیت‌های اقتصادی استان گلستان مورد نیاز کشور‌های همسایه است و می‌تواند منشا رشد اقتصادی مطلوبی باشد که باید به آن‌ها توجه کرد.


معاون استاندار گلستان با بیان اینکه تقویت ظرفیت‌های اقتصادی استان برای افزایش سهم تجارت خارجی با کشور‌های همسایه را مدنظر داریم، تصریح کرد: با تلاش بر افزایش کیفیت محصولات و کالا‌های صادراتی قادر خواهیم بود سهم خود ار بازار مجموعه کشور‌های آسیای میانه را بدست بیاوریم و این هدف امکانپذیر است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار