ثبت‌نام مجردها برای مسکن حمایتی آغاز شد. بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی در این دوره مردان مجرد بالای ۲۳ سال، زنان خود سرپرست بالای ۳۵ سال و مطلقه‌ها می‌توانند برای مسکن حمایتی ثبت‌نام کنند. همچنین مهلت ثبت‌نام معلولان و مددجویان بهزیستی تمدید شده است.

جزییات و لینک ثبت‌ نام بازماندگان مسکن حمایتی + لینک ثبت نام

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اقتصاد آنلاین؛  فرآیند ثبت‌نام گروه دوم متقاضیان مسکن حمایتی از امروز دوشنبه ۲۰ دی ماه ساعت ۱۲ آغاز شده است و بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی مردان مجرد بالای ۲۳ سال می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن از ساعت ۱۲ نام‌نویسی کنند. همچنین امکان نام‌نویسی تمامی اقشار در ۶۶۰ شهر دیگر که قبلا امکان ثبت‌نام نداشتند، فراهم شده است.

علاوه بر این، زنان خودسرپرست به شرط داشتن حداقل ۳۵ سال سن و افراد مطلقه می‌توانند برای ثبت‌نام مسکن حمایتی اقدام کنند و مهلت ثبت‌نام معلولان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام و بهزیستی برای مسکن حمایتی تا ۳۰ دی ماه امسال تمدید شده است. 

نشانی اینترنتی ثبت‌نام برای مسکن حمایتی  https://saman.mrud.ir/ است و ثبت‌نام از مجردها به مدت یک ماه تا ۲۰ بهمن ادامه خواهد داشت.

البته وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است که مجردها باید زمان تحویل مسکن حمایتی متاهل باشند و در غیر این صورت قیمت تمام شده مسکن از آنها دریافت می‌شود. 

وزارت راه و شهرسازی پیش از این، به اقتصاد آنلاین نکاتی را توضیح داده است تا متقاضیان مسکن حمایتی هنگام ثبت‌نام دچار مشکل نشوند. 

 بر اساس توضیحات وزارت راه و شهرسازی علت اختلال در فرآیند ثبت‌نام مسکن حمایتی ممکن است یکی از این موارد باشد. اینکه به دلیل پایان قریب‌الوقوع مهلت ثبت‌نام ترافیک سایت ثبت‌نام در روزهای آخر افزایش داشته و در فرآیند ثبت‌نام برخی متقاضیان اختلال ایجاد شده باشد.

مورد دوم این است که احتمالا برخی از افراد با گوشی‌های آیفون وارد لینک ثبت‌نام مسکن حمایتی می‌شوند و از آنجا که سامانه ثبت‌نام نهضت ملی مسکن گوشی‌های آیفون را پشتیبانی نمی‌کند، این افراد در فرآیند ثبت‌نام دچار اختلال شده‌اند و احتمال دیگر اینکه متقاضیان مسکن حمایتی از مرورگر اینترنتی مناسب استفاده نمی‌کنند.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، سایت ثبت‌نام مسکن حمایتی فقط از گوشی‌های اندروید پشتیبانی می‌کند و شیوه بهتر ثبت‌نام این است که افراد با رایانه‌های شخصی وارد سایت ثبت‌نام شوند.

بر اساس اعلام این وزارتخانه افرادی که با رایانه شخصی یا لپ‌تاپ وارد سایت می‌شوند، باید از نسخه ۵۱ به بعد مرورگر موزیلا فایرفاکس و یا نسخه ۵۱ به بعد مرورگر کروم استفاده کنند. همچنین افراد باید در طول ثبت‌نام از کلیک روی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرورگر خودداری کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار