فرماندار شهرستان مینودشت گفت: با توجه به وجود‌ منابع طبیعی و خدادادی در شهرستان مینودشت جذب توریست از طریق گردشگری ورزشی در دستور‌ کار این شهرستان است.

جذب توریست در‌ مینودشت با گردشگری ورزشی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از مینودشت، محمدتقی قزلسفلو در نشست خبری با خبرنگاران شرق اظهار کرد: وجود منابع طبیعی و خدادادی مانند منطقه گردشگری «ترسه» می‌تواند ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر باشد و با توجه به اینکه در منطقه پرواز پاراگلایدر به عنوان یک ورزش مورد استقبال است می‌توان گردشگری ورزشی را تقویت کرد.

وی تصریح کرد: شهرستان مینودشت ظرفیت‌های خوبی در حوزه صنایع دستی، منابع طبیعی و به ویژه گردشگری دارد که امید داریم با همکاری رسانه‌ها بتوانیم این ظرفیت‌ها را برای جذب توریست و سرمایه‌گذار معرفی کنیم.

فرماندار شهرستان مینودشت از تشکیل شورای فکری جوانان خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های مختلف منابع انسانی، طبیعی و دیگر امکانات موجود شورای فکری جوانان و نخبگان تشکیل می‌شود.
«قلعه قاف» نام روستایی ست زیبا از توابع شهر سرسبز مینودشت

 

وی ادامه داد: مهمترین پروژه نیمه‌تمام شهرستان مینودشت که علاوه بر تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان، تامین‌کننده آب شرب و کشاورزی برخی شهرستان‌های شرق گلستان خواهد بود با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند اعتبار و نگاه ویژه دولت جدید در سفر ریاست محترم جمهور به استان گلستان است.

قزلسفلو گفت: بزرگراه آزادشهر مینودشت گالیکش با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و واقع بودن در جاده بین‌المللی تهران مشهد نیازمند اعتبار خاص برای تکمیل است.

وی بیان کرد: هفت هسته فرهنگی شامل یک هسته در بخش مرکزی، یک هسته مربوط به اهل‌سنت، هسته فرهنگی بخش کوهسارات و چهار هسته فرهنگی در شهر با هدف ترویج مکتب حاج قاسم در بین جوانان و سیره حضرت زهرا (س) در بین دختران و زنان شهرستان شکل گرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار