رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به آزاد شدن مشروط مجری طرح موجهای آبی گنبدکاووس، گفت: وی یک سال زمان دارد تا این پروژه را به اتمام برساند.

آغاز ساخت و ساخت پروژه موجهای آبی گنبدکاووس/ مجری طرح یک سال فرصت خواهد داشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ حیدر آسیابی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه پرونده پروژه موجهای آبی گنبدکاووس دومین پرونده کثیرالشاکی استان گلستان بود که در سفر رئیس قوه قضائیه مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: در نشست 6 ساعته با شاکیان و متهم پرونده قرار شد تا تکمیل پروژه به مجری فعلی سپرده شود.

وی با بیان اینکه پس از اخذ وثیقه های متناسب با مطالبات شاکیان، متهم پرونده از زندان آزاد شده است، افزود: بر اساس تعهدی که پیرامون آغاز ساخت و ساز در پروژه صورت گرفته بود، به لطف خدا عملیات اجرایی مجددا از سر گرفته شده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه محل اجرای طرح در توقیف دادگستری قرار دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم گرفته شده، تا زمان تکمیل پروژه و تائید دادگستری مجری طرح حق فروش هیچ واحد و یا بخشی از طرح را نخواهد داشت.

اختصاص 45 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل دادسرای گنبدکاووس

آسیابی از نظارت رئیس دادگستری و دادستان گنبدکاووس هم بر متهم پرونده و هم روند ساخت و ساز پروژه خبر داد و گفت: هر سه ماه یک بار نیز شخصا از محل اجرای پروژه بازدید و سرکشی خواهم کرد. تا در حد توان موجب رفع نگرانی و دغدغه مردم عزیز شاکی در این پرونده شویم.

وی با اشاره به اینکه متهم و مجری طرح پرونده فقط یک سال فرصت خواهد داشت تا عملیات اجرایی را به پایان برساند، ادامه داد: اگر در مهلت تعیین شده یکساله طرح تکمیل نشود با اختیاراتی که رئیس قوه  تفویض کرده است، دادگاه ویژه تشکیل و متهم محاکمه و طرح با سرمایه گذار دیگری تعیین تکلیف خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه گفت: علاوه بر ۷۸ میلیارد تومانی که در سفر رئیس قوه برای طرح های عمرانی دادگستری و دستگاه های تابعه اختصاص داده شد، ۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل دادسرای گنبدکاووس و ۱۴ میلیارد تومان هم برای حل مشکلات عمرانی و اداری حوزه قضایی گالیکش اختصاص داده شده است.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار