با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، همایش تجلیل از برگزیدگان کشوری طرح ها و برنامه های کیفیت بخشی حوزه آموزش ابتدایی برگزار گردید.

همایش تجلیل از برگزیدگان کشوری طرح ها و برنامه های کیفیت بخشی حوزه آموزش ابتدایی برگزار گردید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گمیشان صبح دوشنبه 20 دی ماه 1400 با حضور سیده هما عقیلی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان، همایش تجلیل از منتخبین کشوری طرح ها و برنامه های کیفیت بخشی معاونت آموزش ابتدایی استان در شهرستان گمیشان برگزار شد .

در این همایش عقیلی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گفت : در هزاره سومی که اکنون در آن قرار داریم تغییرات چشمگیری در سازمان ها علی الخصوص سازمان های آموزشی اتفاق افتاده است.  سازمان های آموزشی که شما سروران گرامی سردمداران آن هستید و با دستان توانمند خود در اداره می کنید از پویایی ، تحرک و بالندگی متفاوتی نسبت به سازمان های دیگر برخوردار می باشد.

وی افزود: شما مدیر یک کارخانه یا شرکت مالی و اقتصادی نیستید،  شما مدیران موسسات آموزشی هستید که ویژگی اصلی شان زنده بودن ، پویایی و تحرکشان می باشد که هر لحظه این ویژگی ها می توانند منجر به ایجاد تحول بزرگی شوند. پویایی ، تحرک و بالندگی از ویژگی های بارز سازمان هایی است که در اختیار ما قرار داده شده و این امر به خاطر ساختارهای کنشگری تعاملی هستند که برای سازمان های آموزشی تعریف می شود .

در راستای این همایش، جلسه ای نیز با مدیران جدید الانتصاب مدارس و راهبران آموزشی شهرستان برگزار گردید که در آن انواع سبک مدیریت در سازمان ها و آموزش در شرایط مجازی و برنامه های حوزه تکنولوژی و گروه های آموزشی همچنین گزارش عملکرد استان در خصوص شاخص های دوره ابتدایی و پیش دبستانی مورد بررسی قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار