فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: در ‌جلسه‌ای بررسی مسائل و مشکلات «مسکن مهر» مقرر شد مشکل جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب «مسکن مهر کاج» در دو فاز برطرف شود.

حل مشکل جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب «مسکن مهر کاج» گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالقدیر کریمی در‌ حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات «مسکن مهر» شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و استاندار گلستان مبنی بر توجه به رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران چهار واحد ‌مسکونی برای این افراد احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: با حضور و تشکیل جلسه با مدیران کل بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و مدیرکل بازرسی استانداری گلستان قرار شد در قالب مسکن محرومان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در خصوص واگذاری زمین و اداره کل بنیاد مسکن در خصوص ساخت دو قطعه زمین به مساحت ۴۰۰ متر مربع برای ساخت مسکن برای خانواده شهدای مدافع حرم و جانباز با همکاری انجمن خیرین مسکن‌ساز انجام شود.

* ظرف مدت ۲ هفته عملیات اجرایی جمع‌آوری آب‌های سطحی «مسکن مهر کاج» آغاز شود
فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: همچنین در این‌ جلسه مسائل و مشکلات «مسکن مهر کاج» مورد بررسی قرار گرفته و مشکل جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب «مسکن مهر کاج» در دو فاز برطرف شود.

کریمی خاطرنشان کرد: در فاز نخست بلوکی که مشکل آنها حادتر و جدی‌تر بوده در دستور کار قرار می‌گیرد و قرار است ظرف مدت دو هفته عملیات اجرایی جمع‌آوری آب‌های سطحی آغاز شود.

وی ادامه داد: همچنین قرار شد طرح جامع شهرداری در خصوص جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب طی یک هفته آینده به فرمانداری گنبدکاووس ارائه شود.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار