رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان از افزایش ۱۵ درصدی کشف مواد مخدر در استان خبرداد و گفت: روز چهارشنبه در دو عملیات پلیسی ۹۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک در گلستان کشف شد.

کشف ۹۷ کیلوگرم مواد مخدر طی ۲ عملیات در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سرهنگ مجید زائری شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی موفق شدند دو نفر از سوداگران مرگ را در شهرستان گرگان شناسایی کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از منزل متهم ۵۴ کیلوگرم شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری دو متهم و توقیف دو دستگاه سواری در این عملیات، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

زائری همچنین بیان کرد: در عملیات دیگر افرادی که قصد ورود مواد مخدر از استان های مرکزی به گلستان را داشتند در گرگان دستگیر و ۴۳ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از آنها کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد بیشتر شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار