فرمانده انتظامی شهرستان گرگان گفت: چهار تولید کننده مواد مخدر در دو عملیات پلیسی در گرگان دستگیر شدند.

چهار تولید کننده مواد مخدر در گرگان دستگیر شدند

به گزارش گلستان24،در راستای اجرای طرح مبارزه با تولید کنندگان مواد مخدر، این کار در دستور کار نیروی انتظامی گرگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با استفاده از گشت های محسوس و نا محسوس و زیر نظر گرفتن متهمان، ماموران به دو نفر مشکوک شدند و محل اختفای آنها را تحت کنترل قرار دادند.

عسگری با بیان اینکه ماموران پس اخذ مجوز و با تمامی امکانات و تجهیزات وارد محل اختفای متهمان شدند، گفت: در این عملیات دو متهم دستگیر شده و در بازرسی از محل رفت و آمدها نیز مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان همچنین از موفقیت پاسگاه انجیراب گرگان خبر داد و گفت: ماموران این پاسگاه در حوزه استحفاظی خود به یک خودرو پراید مشکوک شدند و در بازرسی از آن حدود ۳۸۰ گرم ماده مخدر حشیش کشف کردند. دو سرنشین این خودرو دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی و ارجاع داده شدند.

بیش از چهار کیلوگرم مواد مخدر در رامیان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان هم از کشف بیش از چهار کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ حمیدرضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از کسب خبری از خرید و فروش مواد مخدر توسط تعدادی افراد مشکوک در سطح شهرستان که سبب نا رضایتی مردم شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسی پلیس و گشت زنی در منطقه ماموران به دو نفر با هویت مشخص که به توزیع و همچنین خرید و فروش مواد مخدر می پرداختند، مشکوک شدند و آنها را تحت نظر گرفتند.

او افزود: ماموران پس از اخذ مجوز از مقام قضایی و با در نظر گرفتن مواضع شرعی و حقوقی ، دو متهم را دستگیر کردند. با بازرسی ماموران از مخفیگاه متهمان، دو کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع حشیش، هرویین و شیشه کشف و ضبط شد.

شهمرادی با بیان اینکه همزمان در یک عملیات دیگر نیز مواد مخدر در رامیان کشف شد، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پس از انجام اقدامات پلیسی و شبانه روزی موفق به دستگیری دو نفر دیگر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان گفت: در بازرسی از خودرو متهمان دو کیلو و ۹۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد. متهمان دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع داده شدند.

منبع:مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار