رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس با اشاره به خواسته دیرینه مردم گنبدکاووس در حوزه آموزش پزشکی، اظهار کرد: از مهرماه سال آتی بیمارستانهای گنبدکاووس آموزشی خواهند شد.

آموزشی شدن بیمارستانهای گنبدکاووس از مهرماه ۱۴۰۱

به گزارش گلستان ۲۴؛ دکتر فرهاد بدیعی در گفت و گو با ایسنا در حاشیه دیدار با رئیس دانشگاه گنبدکاووس با اشاره به اینکه در این دیدار پیرامون تعامل و همکاری با این دانشگاه گفت و گوهای سازنده ای داشتیم، اظهار کرد: این گفت و گوها بیشتر حول همکاری های مشترک در آینده و بهره مندی از ظرفیت های دانشگاه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه خبر خوب ما برای مردم در سطح شهرستان آموزشی شدن بیمارستانهای گنبدکاووس است، افزود: با بستر مناسب این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان و اعلام همکاری جامعه پزشکی شهرستان و خواست عمومی ان شاءالله برنامه آموزشی شدن بیمارستان های گنبد از مهرماه سال آینده آغاز خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه همانطور که به رئیس دانشگاه نیز  گفتیم، در حال حاضر  بیش از ۱۲۰ متخصص و فوق تخصص دارای مدرک بورد تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان در بخش دولتی و خصوصی مشغول هستند، خاطرنشان کرد: تعداد قابل توجهی از پزشکان که تا به امروز نیز در بخش دولتی شهرستان ما را کمک می کردند، برای همکاری در قالب هیئت علمی اعلام آماده کردند.

بدیعی با اشاره به اینکه در جریان این دیدار، رئیس دانشگاه گنبدکاووس که بسیار علاقه مند به توسعه آموزش های دانشگاهی به ویژه در حوزه پزشکی بود، از این اتفاق بزرگ ابراز خرسندی کرد، ادامه داد: ایشان برای تحقق هر چه بهتر این خواسته مردم، به همراه مجموعه همکاران خود در دانشگاه گنبد کاووس با تمامی ظرفیت اعلام همکاری کردند.

وی محور تفاهم اولیه صورت گرفته را در خصوص بهرمندی از خوابگاه دانشجویی، سالن آمفی تئاتر، کلاس ها و سلف سرویس دانست و تصریح کرد: امیدواریم به زودی توافق نهایی حاصل شده و جزئیات موضوعات نیز مشخص شود که قطعا زمینه ساز اتفاقی بزرگ و مبارک برای مردم شریف گنبدکاووس و البته شرق استان گلستان خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار