رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرگز گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر برای ما نعمت است و از سیره و منش این عزیزان در جهت خدمت به مردم درس می‌گیریم.

سیره و منش خانواده‌های شهدا درس آموز است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، سیدرضا حسینی به اتفاق  محمدی رئیس بانک دی  شهرستان بندر گز به مناسبت  سالروز شهادت شهیدان  والا مقام  «رستم بهی»،  « علی عسگری» و « رحمت الله منوچهر » از مادران  بزرگوار شهیدان عیادت کردند.
رئیس بنیاد بندرگز در این دیدار بیان نمود: همه ما وظیفه‌داریم به‌پاس قدردانی از فداکاری این عزیزان راه امام و شهدا را با حرکت در خط ولایت ادامه دهیم.
حسینی تصریح کرد: خانواده های معظم شاهد و ایثارگر سرمایه های تمام نشدنی اسلام و انقلاب هستند و همه ما مدیون صبر و استقامت این قشر معزز هستیم.
شهید والا مقام رستم بهی در تاریخ 1 مرداد ماه 1346 در  روستای وطنا از توابع شهرستان بندرگز  دیده به جهان گشود و در تاریخ    20 دی  1365 درشلمچه عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید والا مقام علی عسگری در تاریخ 1 مرداد ماه 1346 در  روستای لیوان غربی  از توابع شهرستان بندرگز  دیده به جهان گشود و در تاریخ    20 دی  1365 درشلمچه عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل گشت
شهید والا مقام علی عسگری در تاریخ 15 آذرماه 1347 در  روستای کارمنده  از توابع شهرستان بندرگز  دیده به جهان گشود و در تاریخ    20 دی  1365 درشلمچه عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار