کانون فرهنگی و هنری اباصالح(عج) شهرستان کردکوی دارای یک تیم تخصصی در حوزه انیمیشن سازی است، جوانان و علاقمندان به این تخصص دست به ساخت چندین انیمیشن زده اند که صاحب رتبه و کسب مقام نیز شده اند.

فعالیت کانون روستایی اباصالح(عج) شهرستان کردکوی در زمینه انیمیشن سازی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان، فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری با مدل ها و طرح های ابتکاری و نو یکی از خصوصیات مهم و خوب کانون های مساجد است.

یکی از کانون هایی که با بضاعت اندک اما عزمی راسخ و انگیزه ای بالا در حوزه انیمیشن سازی فعالیت دارد، کانون روستایی اباصالح(عج) روستای النگ کردکوی استان گلستان است.

این کانون فرهنگی و هنری با مدیریت «علی اکبر قره خانی» موفقیت های خوبی را در فعالیت های مختلف کسب کرده است و بارها نیز از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان مورد تقدیر و تشویق قرار گرفته است.

کانون فرهنگی و هنری اباصالح(عج) در فعالیت های فهمای 1400 صاحب 12 هزار و 305 امتیاز نیز شده است.

از مهمترین مولفه های موفقیت این کانون، ارتباط مستمر با ستاد استان، تشکیل یک چارت مدیریتی در کانون، استفاده از ظرفیت و توانمندی اعضای کانون و همفکری با امام جماعت مسجد است.

کانون فرهنگی و هنری اباصالح(عج) دارای یک تیم تخصصی در حوزه انیمیشن سازی نیز است، جوانان و علاقمندان به این تخصص دست به ساخت چندین انیمیشن زده اند که صاحب رتبه و کسب مقام نیز شده اند.

فعالیت انیمیشن سازی یکی از هنرهای نوپا و بسیار مهم و تاثیرگذار است که اگر نهضت آن در کانون های فرهنگی و هنری راه بیفتد، علاقمندان بسیاری را می توان جذب کرد و نسبت به تولید آثار موفق بود.

 

نگاه خوب و تخصصی کانون اباصالح(عج) در این حوزه ستودنی است و باید مورد توجه و حمایت نیز قرار گیرد.

در این زمینه نیز کانون اباصالح(عج) کلاس های آموزشی برگزار کرده و توانسته است نسبت به انگیزه سازی و علاقمندی به هنر انیمیشن سازی موفقیت کسب کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار