رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرگز گفت : خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب افتخار و الگویی شایسته برای آحاد جامعه هستند.

خانواده‌های معظم شهدا الگویی شایسته برای آحاد جامعه هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، سیدرضا حسینی به مناسبت سالروز شهادت شهیدان  والا مقام  شهید قزبان فرجی و شهید ابوالقاسم احمدی لیوانی با همسر و مادر گرامی این شهیدان دیدار کرد.
رئیس بنیاد بندرگز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  به جایگاه رفیع شهدا نزد پروردگار اشاره کرد و گفت : شهدا برای دفاع از میهن اسلامی و اعتقاداتشان از همه‌چیز گذشته و دیدار با پروردگار را برگزیدند و خداوند متعال نیز آن‌ها و خانواده‌هایشان را مورد لطف و عنایت خود قرار داده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرگز گفت : خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب افتخار و الگویی شایسته برای آحاد جامعه هستند
شهید والا مقام قربان فرجی در تاریخ 1 تیر ماه 1344 درروستای آغوزدره از توابع شهر ستان گلوگاه  دیده به جهان گشود و در تاریخ 22دی 1365 درشلمچه عملیات کربلای5  به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید والا مقام ابوالقاسم  احمدی لیوانی در تاریخ 2 اردیبهشت ماه 1341 درروستای لیوان غربی از توابع شهر ستان بندرگز  دیده به جهان گشود و در تاریخ 22دی 1365 درشلمچه عملیات کربلای5  به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار