امام جمعه کلاله با اشاره به اینکه مدیر جهادی خدمت به مردم را عبادت می داند، گفت: باید برای موفقیت و پیشرفت نگاه جهادی را در ادارات نهادینه کرد.

خدمت به مردم عبادت است/ رمز پیشرفت مدیران نگاه جهادی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام نجفعلی قاسمی در جمع مدیران و مسئولان شهرستان کلاله با اشاره به اینکه با روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی باید همه توان خود را برای مردمی کردن کارها با نگاهی انقلابی معطوف کنیم، اظهار کرد: همه ما می دانیم که تنها رمز پیشرفت و موفقیت به کار بستن روحیه جهادی و انقلابی در کارهاست.

وی با بیان اینکه وقتی مدیری جهادی باشد می تواند با نگاهی ایمانی و اعتقادی به کار بنگرد، افزود: از مهم ترین ویژگی های یک مدیر انقلابی این است که باید خدمت به مردم را عبادت دانسته و برای آن قداست و احترام قائل باشد و فکر نکند که خدمت به مردم منت دارد و می تواند بر مردم منت بگذارد.

امام جمعه شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه مدیر جهادی، مدیریت را یک امانت از جانب خداوند می داند و همه وجود خود را جهت رفع مشکلات مردم صرف می کند، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان یک نعمت الهی است که باید قدردان و شکرگزار این نعمت باشیم.

هیچ شهروندی نباید ناراحت از اتاقتان بیرون برود

فرماندار شهرستان کلاله نیز در این جلسه با اشاره به اینکه از مدیران مجدانه می خواخم که تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات به حق مردم را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: نباید بگذارید یک شهروند از اداره شما با ناراحتی و غصه بیرون برود و هرگاه توان کمک و حل مشکل او را ندارید حداقل با او مهربانانه و منطقی صحبت کرده و از نگاههای بالا به پائین به مردم به عنوان ولی نعمتان خود پرهیز کنید.

فرهاد شیبک با بیان اینکه شهرستان کلاله سرشار از ظرفیت ها و پتانسیل های بکر و دست نخورده است، خاطرنشان کرد: از جمله ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی که در شهرستان وجود دارد می توان به کشاورزی، گردشگری و ورزش اشاره کرد که جهت شکوفایی و رفع محرومیت از منطقه باید با برنامه ای هدفمند و مدون از آنها بهره ببریم.

وی با تاکید بر ضرورت ارتباط خوب و مستحکم ادارات و نهادها با رسانه ها، خاطرنشان کرد: بنده ارتباط ادارات با رسانه ها به عنوان یکی از اصلی ترین شاخصه های ارزیابی مدیران می دانم زیرا رسانه می تواند به عنوان بازوان توانمند در اطلاع رسانی اقدامات و پیشبرد اهداف  بسیار موثری باشند.

 

 

حوزه بانوان در ادارات را تقویت کنید

فرماندار شهرستان کلاله نقش بانوان را در جامعه اثربخش و حیاتی دانست و گفت: بانوان نقش اساسی در پیشرفت و توسعه جامعه دارند لذا حوزه بانوان ادارات باید فعال شده و مورد توجه ویژه واقع شود.

شیبک با بیان اینکه مسئله کرونا همچنان اصلی ترین موضوع در شهرستان است؛ گفت: همه ادارات باید جهت کنترل و پیشگیری از شیوع مجدد بیماری کرونا پای کار بیایند و مردم را جهت تزریق دوز سوم ترغیب کنند و در کنار آن جذب اعتبارات تملک دارایی را در دستور کار قرار داده و میدانی و انقلابی پای کار بیایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار