فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: توانستیم ۱۲ هزار لیتر الکل سفید کشف کنیم، طبق اطلاعاتی که به دست آوردیم بنا بود که این ۱۲ هزار لیتر الکل رقیق و به ۶۰ هزار لیتر مشروب الکلی تبدیل و در استان عرضه شود.

کشف ۱۲ هزار لیتر الکل سفید در استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار حسین معروفی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهارداشت: مسئولیت و وظیفه رسانه به ویژه در شرایط کنونی بسیار سخت و مهم است.

وی با بیان اینکه حفظ وحدت و انسجام از نان شب هم واجب‌تر است، افزود: گاهی رسانه‌ها برای اینکه سوژه در اختیار آنها باشد و از دیگران پیشی بگیرند، موضوعی را به سرعت منتشر می‌کنند که ممکن است منجر به انشقاق در جامعه می‌شود. این برخلاف رسالت رسانه‌ها است زیرا یکی از مهم‌ترین کارهای آنان باید کمک به حفظ و تقویت وحدت در جامعه باشد.

فرمانده سپاه نینوای استان با تأکید براینکه رسانه انقلابی باید بهنگام و هوشمند عمل کند، گفت: یکی از کارهای رسانه که مهم‌ترین آن هم محسوب می‌شود، عملیات روانی است. اگر این مولفه را از رسانه‌ها بگیریم دیگر کارایی نخواهند داشت. رسانه هوشمند باید انقلابی فکر کند و نباید در اختیار حزب، گروه و یا جناح باشد و باید منافع ملی و انقلاب اسلامی را دنبال کند.

وی با بیان اینکه وظیفه رسانه کمک به انسجام و وحدت ملی است، خاطرنشان کرد: هرچه انسجام و وحدت در جامعه بیشتر شود اقتدار نظام هم افزایش می‌یابد.

سردار معروفی به تولید محتوای مناسب و به‌روز برای بصیرت‌افزایی و هشیاری جامعه تأکید کرد و اظهارداشت: تولید محتوا یکی دیگر از موضوعاتی است که باید در حوزه رسانه به آن توجه شود و اتاق اندیشه‌ورز برای آن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید به مشکلات مردم بپردازند و حل آنها را در اولویت پیگیری‌های خود قرار دهند، گفت: مردم مشکلات زیادی دارند که رسانه‌ها می‌توانند با پرداختن به آنها، مسئولان را آگاه کنند.

فرمانده سپاه نینوای استان در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌ رسانه‌های استان در سیل اخیر بیان داشت: رسانه‌های استان در سیل اخیر انقلابی و هوشمندانه عمل کردند و این اتفاق سبب حضور گروه‌های جهادی سراسر کشور در این استان شد.

‌وی در ادامه با بیان اینکه دشمن فرهنگ، غیرت و ناموس ما را نشانه گرفته است، گفت: 25 روز بر روی یک موضوع کردیم و توانستیم 12 هزار لیتر الکل سفید کشف کنیم. طبق اطلاعاتی که به دست آوردیم بنا بود که این 12 هزار لیتر الکل رقیق و به 60 هزار لیتر مشروب الکلی تبدیل و در استان عرضه شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار