رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان:

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان گفت: رسانه ها باید دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنند و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند.

۷۰ درصد خبرنگاران عضو بسیج رسانه هستند

به گزارش گلستان24؛علی محمد جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان، امروز (1 خرداد) در بازدید از نمایندگیخبرگزاری شبستان استان گلستان گفت: بسیجی بودن به کارت نیست بلکه باید تفکر بسیجی در بین مردم جامعه فراگیر شود.

 

وی افزود: خبرگزاری شبستان با توجه به ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد می تواند در پیشرفت جامعه موثر باشد و مشکلات بدنه مردم را به خوبی انتقال دهد.

 

جعفری با اشاره به پیوند خوب کانون های فرهنگی هنری مساجد با پایگاه های بسیج، تصریح کرد: این دو نهاد در عرصه ای رقابت می کنند که فعالیت های دینی و اعتقادی مردم است و هر دو یک هدف را دنبال می کنند.

 

وی تاکید کرد: رسانه ها باید دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنند و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند. هر جا که رسانه ها ورود پیدا کردند بسیاری از مشکلات مرتفع شد.

 

 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان اظهارداشت: هر چقدر تعداد رسانه ها بیشتر باشد پویایی و شادابی فضای جامعه بیشتر می شود و رسالت خودش را بهتر اجرا می کند.

 

وی با اشاره به فعالیت بسیج رسانه از سال 92 در استان، گفت: در مدت پنج ساله فعالیت تلاش شد تفکر بسیجی در بین اهالی رسانه توسعه یابد و خبرنگار طراز جمهوری اسلامی شکل بگیرد و محقق شود.

 

جعفری خاطرنشان کرد: 70 درصد اهالی رسانه استان عضو سازمان بسیج رسانه استان هستند و با این سازمان همکاری دارند.

 

وی با بیان اینکه هر کجا بسیج ورود پیدا کرد منشاء خیر و برکت بوده است، اظهارامیدواری کرد: با کمک دوستان و اهالی رسانه روحیه بسیجی گره گشایی شود.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان، برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری تور و بازدید رسانه ای و برگزاری جشنواره رسانه را از اقدامات این سازمان برشمرد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار