رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرگز گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه مادران و همسران گرانقدر شهدا مایه برکت برای جامعه هستند.

مادران و همسران شهدا مایه برکت جامعه هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، سیدرضا حسینی به اتفاق فرماندار شهرستان بندر گز به مناسبت  سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا با همسران شهید والامقام «محمدحسین عابدی مزنگی» و « غلامعی درویشی » دیدار کردند.
رئیس بنیاد بندرگز در این دیدار ضمن گرامیداشت  یاد و خاطر شهدا  بیان نمود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و به ویژه والدین گرانقدر شهدا مایه برکت برای جامعه هستند، چرا که بالاترین مرتبه ایثار این است که انسان از عزیزان خود در راه خداوند بگذرد.
در ادامه این دیدار  فرماندار شهرستان بندرگز گفت: مردم ما هیچ گاه آن همه فداکاری و رشادت شهدا در دفاع از کشورشان را فراموش نخواهند کرد، از این رو بر ماست که با تکریم خانواده‌های معزز شهدا، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، به وظیفه خود در مقابل خانواده های آنان عمل نمائیم.
گفتنی است، شهید «محمدحسین عابدی مزنگی» در تاریخ 10 فروردین‌ماه سال ۱۳42 دیده به جهان گشود   و   در   تاریخ  24دی ماه سال ۱۳65 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید والامقام «غلامعلی درویشی» در تاریخ 1 فروردین سال ۱۳34 دیده به جهان گشود  و  درتاریخ 15 مرداد 1360 در سوسنگرد به مقام والای شهادت نائل آمدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار