مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری را مهمترین هدف بنیاد دانست و گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار و فرصت ارزشمند و معنوی است که موجب توان بیشتر برای خدمت به بهترین بندگان خدا می‌شود.

تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری مهم‌ترین هدف بنیاد است

به گزارش گلستان 24، اسرافیل وزیری در دیدار با جانباز معزز شیمیایی «محمد خادملو» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: قدردانی و سپاس از خانواده‌های شاهد و ایثارگر را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می‌دانیم و لذا با تمام وجود قدردان رشادت‌ها و زحمات شهیدان و خانواده‌های گران‌قدرشان هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در ادامه گفت: دیدار با جامعه ایثارگری موجب افزایش روحیه جهادی مدیران می‌شود و آنان را در خدمت‌رسانی مطلوب یاری می‌کند.

وزیری تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری را مهم‌ترین هدف بنیاد دانست و گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار و فرصت ارزشمند و معنوی است که موجب توان بیشتر برای خدمت به بهترین بندگان خدا می‌شود.

وی بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان‌تر تأکید و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با اتکا به همین فرهنگ نورانی است که امروز به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل‌شده است، لذا باید راه شهدا را که جان خود را برای حفظ اسلام و انقلاب فدا کردند ادامه بدهیم و با ارتباط دائم با خانواده‌های این عزیزان مشی شهدا را در زندگی عملی خویش ادامه دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار