رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: محور برنامه های دهه مبارک فجر، مردمی و مسجدمحودی است و کمیته های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر، وظیفه بسترسازی، برنامه ریزی، هدایت و حمایت را دارند.

برنامه‌های دهه فجر در استان گلستان به صورت مسجدمحور برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، حجت الاسلام احمدرضا احمدی شامگاه سه‌شنبه در دیدار ستاد عالی ده فجر با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهارداشت: 24 کمیته ذیل ستاد دهه فجر استان تشکیل شده و سعی ما براین بوده مانند سال‌های قبل، برنامه‌ها را در قالب خرد جمعی و هم افزایی طراحی کنیم.

وی گفت: متناظر این کمیته‌ها در شهرستان‌ها نیز ستادهای دهه فجر را داریم که به طور منسجم برای ایام دهه مبارک فجر برنامه ریزی می‌کنند تا برنامه‌ها و جشن‌های چهل و سومین سالگر پیروزی انقلاب در همه نقاط استان برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: برنامه‌ریزی، سازمامدهی، هماهنگی و نظارت و در نهایت فراهم سازی مشارکت مردم محورهای دهه مبارک فجر است. زمانی روح مردمی برنامه‌ها حفظ خواهد شد که مردم در صحنه باشند و اینکار نیاز به بسترسازی دارد.

حجت‌الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: برآیند این نشست‌ها در سنوات گذشته و اکنون به نحوی است که برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم و مساجد برگزار شود. ضمن اینکه برنامه‌های امسال در 4 سطح استانی، شهرستانی، بخش و روستاها برنامه‌ ریری شده است.

وی عنوان کرد: برنامه‌های دهه مبارک فجر از 5 بهمن آغاز می‌شود و همه ما به استقبال این ایام خواهیم رفت. علاوه براین پیش از آغاز دهه فجر، در محل شورای هماهنگی استان مانند چند سال اخیر زمینه حضور فرمانداران، ائمه جمعه و روسای دفاتر شهرستانی و مدیران کل فراهم شده تا گزارش فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را در دهه فجر به اطلاع رسانه‌ها و مردم برسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: فضاسازی محیطی، راه اندازی نهضت تبیین و روایتگری، تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی و غیره از دیگر اقدامات اولویت‌دار در این ایام است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار