رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: ۲۳ کمیته استانی ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان گلستان تشکیل شد.

ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان گلستان فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش گلستان24، نجیب  تاری ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اجرایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، اظهار داشت: 33 کمیته کشوری و 23 کمیته استانی برای برگزاری باشکوه مراسم های دهه مبارک فجر امسال با اهداف بصیرت، امید، خودباوری، همبستگی، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برنامه‌ریزی شده است. سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی با شعار "انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی" در استان گلستان همزمان با کشور برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: 14 ستاد شهرستانی با 17 کمیته تخصصی نیز در ستادهای شهرستانی برای گرامیداشت این ایام تشکیل شده است.

تاری گفت: این ستاد برای دستیابی به خط و مشی‌های محتوایی خود و انسجام بخشی برنامه‌های این ایام و نیز تبیین رسالت‌های خود رویکردها، سیاست‌ها و اولویت‌های دهه فجر انقلاب اسلامی را با شاخصه‌هایی مانند بصیرت‌افزایی، امیدٱفرینی، دشمن‌شناسی و استکبار ستیزی، وحدت و همبستگی، خودباوری، اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل و نیز الهام بخش تدوین کرده است. استفاده از ادبیات و فن‌آوری روز در برنامه‌های دهه فجر باید مورد توجه باشد و در نمادسازی‌ها ، اقدامات باید با هدف جذب حداکثری انجام شود.

استاندار گلستان هم در این جلسه با بیان اینکه هدف انقلاب، تبدیل انقلاب به نظام انقلابی و اسلامی بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی باید به عنوان حادثه اولوالعزم زمان معاصر به یک مکتب انقلابی تبدیل و دهه فجر باید زمینه ساز تمدن اسلامی در دنیا شود.

حسن صادقلو تصریح کرد: روح دهه فجر، میثاق است و سیاست‌ها باید به گونه ای تنظیم شود که میثاق عمومی نسبت به ارزش‌ها و ماهیت انقلاب صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دهه فجر تجدید عهدی با شهدا و افق انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی، مدل احیای انقلابی گری است که با راز و رمز اسلام، روحانیت و امام باید در دهه فجر، استمرار و استحکام یابد.

استاندار گلستان دهه فجر را جشن واقعی دانست و افزود: اسلام، ادبیات آموزشی در راستای شادی دارد و باید به دور از افراط و تفریط، دهه فجر به عیدی بزرگ تبدیل شود و علما و روحانیت مدل جشن اسلامی را برای آن تبیین کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار