همسر شهید شیبانی:

فاطمه گلوی:توجه بانوان به وظایف شان، موجب گرمی و ارامش کانون خانواده است.

آرامش خانواده در دستان زن است/شهید شیبانی ارادت خاصی به حضرت زهرا  داشت.

به گزارش گلستان24؛فاطمه گلوی با تاکید به اهمیت جایگاه زن در خانواده بیان کرد: باید بانوان به موضوع تربیت فرزند و خانه داری و وظایفشان نسبت به شوهر توجه خاصی داشته باشند بدین معنا که وظیفه اول و اساسی خود را شغل مهم خانه داری و هنر کد بانوی قرار دهند تا در اثر عمل به این وظیفه اساسی کانون خانواده گرم شود و برای فرزندان و شوهر ایشان از نظر روحی ، اخلاقی مشکلی پیش نیاید .

 

وی با بیان اینکه شهید شیبانی ارادت خاصی به حضرت زهرا داشتند،گفت: ارادت قلبی خاصی نسبت به حضرت زهرا داشتند همچنان که در وصیتنامه قید کردن همانند خانم فاطمه زهرا (س) به شهادت برسد . 18 روز مفقود بودند به سن حضرت زهرا و از ناحیه پهلو راست به شهادت رسیدند . در وصیت نامه قید کردن هر زمان مشکلی برایمان به وجود آمد به حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) توسل کنیم.

همسر شهید شیبانی افزود:معمولا در این مناسبت ها و اعیاد مذهبی،  ایستگاه صلواتی دایر می کردند و به همراه دوستانشان به مردم خدمت می کردند و خیلی هم به این کار علاقه داشتند یه نوع ارادت قلبی خاصی نسبت به اهل بیت داشتند .

گلوی، در رابطه با جایگاه مادر از نظر شهید شیبانی خاطرنشان کرد: شهید شیبانی ، احترام به بزرگتر علی الخصوص به والدین خیلی خیلی برایش مهم بود . حتی به زینب دختر بزرگم همیشه تاکید می کردن ، محترمانه با من صحبت کند و خیلی روی این قضیه حساس بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار