رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مینودشت از حضرت زهرا (س) را الگوی کامل ولایتمداری دانست و گفت: این بانوی بزرگ اسلام به ما یاد داد اگر جان ولایت به خطر افتاد باید تا پای جان دفاع و سپر بلای ولایت باشیم.

حضرت زهرا (س) الگوی کامل ولایتمداری است/ خیلی از مدعیان ولایت مداری در سال 88 رفوزه شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام عبدالعلی چراغچی در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در محل مسجد صاحب الزمان عج محله سرایلوها مینودشت اظهارکرد: 

وی افزود: در غبار فتنه باید حق را از باطل تشخیص دهید، باید مسیریابی بصیرت  داشته باشید و با کسانی همراه شوید که ولایی هستند.

چراغچی ادامه داد: این مردم با بصیرت در 9 دی از تاریخ عاشورای سال 61 هجری که دشمنان ولایت، هله هله راه انداخته بودند درس گرفتند و در عاشورای 88 به میدان آمدند و ولایت دفاع کردند، حضرت زهرا به ما یاد داد اگر جان ولایت شما به خطر افتاد باید تا پای جان دفاع و سپر بلای ولایت  باشیم .

حضرت زهرا(س) حامی امامت  و رسالت پیامبر بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مینودشت خاطرنشان کرد: وقتی در مجلس اهل بیت شرکت می کنیم ولایت اهل بیت را قبول داریم پس ولی فقیه زمان را هم پذیرفته و اطاعت امر می کنیم و اگر در جایی احساس کردید جایگاه ولی فقیه در خطر است شما هم باید همانند زهرای مرضیه (س) از ولایت دفاع کنید، و وارد میدان شوید نه اینکه کنار بکشید، حضرت زهرا(س) هم حامی امامت و رسالت پیامبر بود.

آقا از جان و آبرویش مایه گذاشت و به نوعی فتنه را خواباند 

چراغچی گفت: اگر می خواهیم خود را بسنجیم باید ببینیم در میدان دفاع از ولایت هنگام برخورد با تیر و ترکش هنوز هم در میدان باقی می مانیم یا نه !!! آیا از میدان خارج می شویم  و جای خالی می دهیم ؟؟؟ اینجا سنجیده می شویم که ولایتمدار هستیم یا خدای نکرده غیر آن، در فتنه بنزین دیدیم که خیلی ها جای خالی دادند و اینجا بود که آقا از جان و آبرویش مایه گذاشت و به نوعی فتنه را خواباند اما بعضی ها در کمال نفهمی گفتند رهبری تایید کرده در حالیکه رهبری فتنه را خنثی کرد.

وی با اشاره به دهه ولایت تصریح گرد: امروز الگوی ما چه کسانی هستند .باید رفتار زهرای مرضیه را از ابعاد مختلف بررسی کرد. در بعد خانوادگی  می بینید چطور همسرداری می کنند، فرزنداری ایشان نمونه است اما در بعد اجتماعی و اخلاقی چطور وارد می شود دربعد سیاسی و ولایت مداری و دفاع از ولایت چگونه است. در دفاع از ولایت قاطع است بطوریکه شبانه به دیدار انصار و یاران می رود تا در مسجد جمع شوند و در پشت پرده در دفاع از ولایت و امامت خطبه می‌خواند.

الگوی ما مادرمان حضرت زهرا(س) است

چراغچی با اشاره به عظمت و مقام و مرتبه حضرت زهرا (س) که بسیار بالاست و زبان من قاصر از بیان آن، گفت: وقتی جایگاه آن حضرت از زبان قرآن و اهل بیت بررسی می شود به عظمت آن مقام پی میبریم. مقام حضرت زهرا(س) بسیار بلند مرتبه است بنابراین من نمی توانم در حد شایستگی آن مقام والا سخن بگویم و برای کسب معرفت و کرامات این بزرگوار فقط می شود در قرآن و یا در بیانات اهل بیت جستجو کرد. خود اهل بیت در خصوص حضرت می گویند الگوی ما مادرمان حضرت زهرا(س) است.

گفتنی است؛ این مراسم به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ولیعصر و کانون خدمت خادمیاران رضوی با مداحی و مرثیه سرائی مداحان اهل بیت و پذیرایی غذای نذری ۵۰۰ پرس غذای گرم بین عزاداران انجام شد

همچنین ایستگاه صلواتی در محل خیابان شهید علیرضا مینودشت برپا واز مسافرین و مردم با چای و بسته‌های تبرکی پذیرائی بعمل آمد.

شام غریبان حضرت زهرا (س )هم در جوار امام زاده جعفر (ع) با مرثیه سرایی حسن سرایلو و سخنرانی حجت الاسلام حاج شیخ علی وزیری دوزین پایان یافت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار