همزمان با سالروز میلاد باسعادت دخت نبی اکرم، حضرت زهرا (س) تعدادی از مادران شهدا شهرستان بندر ترکمن تجلیل شد.

دیدار با مادران شهدا به مناسبت با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر فرماندار بندر ترکمن به همراه رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران و اعضای شورای تامین شهرستان گمیشان با مادر شهید عبدالجبار کلته دیدار و ضمن تبریک روز مادر از صبر و مقاومت آنان تجلیل نمودند.
 فرماندار محترم گمیشان ضمن تبریک میلاد دخت نبی اکرم و میلاد حضرت امام خمینی (ره) گفت: مادران شهدا با تربیت فرزندان غیور نقش بسزایی در حفظ انقلاب اسلامی ایفا کردند.
دستمرد افزود: نقش مادر در تربیت فرزند نقش ارزنده ای است و مادران شهدا از کودکی فرزندان شان را در مکتب سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام پرورش دادند.
رئیس بنیاد در این دیدار اظهار کرد: مادران و همسران شهدا بهترین نمونه در ارائه الگوی اخلاق و معنویت اسلامی برای تمام اقشار جامعه هستند.
شهید عبدالجبار کلته فرزند عبدالحلیم در مورخه اول فروردین 1342 در روستای خواجه نفس شهرستان گمیشان متولد و در مورخ 13 اسفند 1363 براثر بمباران هوایی نیروهای بعثی در منطقه سومار به فیض شهادت نائل آمد. پیکر پاکش در گلزارشهدای صفا ایشان به خاک سپرده شد.
گفتنی است، شهرستان بندرترکمن از توابع استان گلستان است و پرونده  171 شهید، 499 جانباز و 94 آزاده در بنیاد شهید و امورایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار