استان گلستان و به طبع آن، شهر دارالمومنین گرگان در آستانه فرا رسیدن ایام سوگواری دخت گرامی رسول اکرم(ص) رنگ عزا به خود گرفته است.

استان گلستان با 2 شهید گمنام به استقبال ایام فاطمیه می رود

جای جای مختلف شهر گرگان مملو از نصب پارچه های مشکی و عزا در سالروز شهادت بی بی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا(س) شده است، گویی مردم این دیار زخم بزرگی را به مراه دارند که همه ساله با فرا رسیدن ایام فاطمیه؛ یک قدم زود تر از سایر شهر های کشورٰ با نصب پارچه های مشکی و بیرق های عزا به استقبال مراسم سوگواری این بانوی گرانقدر میروند و گوی سبقت را ار یک دیگر می ربایند.

به گزارش گلستان 24، در حال حاظر تمامی بلوارهای منتهی به مرکز شهر گرگان با عناوین حضرت زهرا(س) پر شده است و رنگ و بوی غربت خاندان عصمت و طهارت به وضوح می توان در این شهر مذهبی مشاهده کرد.

در حال حاضر، شان کامل دهه فاطمیه نه تنها در المان‌های شهری بلکه در نوع آرایش شهری هم بخوبی رعایت شده است و بسیاری از تکایا و مساجد شهر ها و روستاهای استان گلستان بوی فاطمی به خود گرفته است.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ما، ایام فاطمیه امسال استان گلستان تفاوتی خاص با سالهای گذشته را دارد و مردم این دیاز ولایی بوی دو فرزند فاطمه(س) را استشمام می کنند که با گمنامی خود؛ افتخاری بزرگ برای این نظام و این انقلاب و به خصوص مردم کشور خود بدست آوردند.

استان گلستان از روز دوشنبه میزبان پیکر پاک دو شهید گمنام خواهد بود که در شهر های استان گلستان تشیع و سپس در یکی از دانشگاههای شهرستان گنبد کاووس به خاک سپرده خواهند شد.

گفتنی است این استان بالغ بر 4000 هزار شهید را تقدیم این انقلاب کرده است و میتوان گفت فاطمیه امسال استان گلستان رنگ ایثارگری به خود گرفته است.

روح همه شهدا و امام شهدا گرامی باد.....

ارسال نظر

آخرین اخبار