جانشین رئیس جهاد کشاورزی گلستان:

حسن پور، جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان قیمت مصوب تخم مرغ در بازار را ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: با گران فروش ها برخورد خواهیم کرد.

فروش تخم مرغ در بازار گلستان به قیمت مصوب| با گران فروشی برخورد می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سعید حسن پوردر گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این نکته که در یک مقطع زمانی افزایش قیمت در بخش تخم مرغ داشتیم، اظهار کرد: اما اینکه توزیع تخم مرغ به عوامل دلال و واسطه واگذار شده را نمی پذیریم.

وی ضمن یادآوری نظارت بیشتر دولت در ایام پایانی سال، اضافه کرد: از بهمن ماه توزیع روزانه ۶۵ تن تخم مرغ دربرنامه کارمان قرار گرفته که از این تعداد ۵۵ تن برای مصرف خانوار و ۱۰ تن صنوفی مانند قنادی و شیرینی پزی ها در نظر گرفته شده است.

حسن پور به نظارت جدی در بخش توزیع و فروش تاکید کرد و گفت: تخم مرغ در یک زمانی تا کیلویی ۲۸ هزار تومان در استان رسید، اما درحال حاضر شرایط عادی را تجربه می کنیم.

وی قیمت مصوب تخم مرغ در ماه های گذشته را۲۱ هزار تومان اعلام کرد و گفت: درحال حاضر بر اساس شورای قیمت گذاری مصوب تخم مرغ به قیمت ۲۲هزار و ۵۰۰ تومان باید به دست مصرف کننده برسد.

جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با بیان این نکته که شاید در بازار لوکس قیمت تخم مرغ افزایشی باشد، افزود: در این شرایط هم به محض گزارش مردمی مبنی بر گرانفروشی، به آن رسیدگی خواهد شد.

وی توزیع تخم مرغ در استان را بر عهده اتحادیه مرغ و تخمگذار دانست و اضافه کرد: تنظیم بازار تخم مرغ با اتحادیه میهمن است و در استان توسط این اتحادیه انجام می شود.

او در خاتمه با اعلام این مطلب که پیش بینی می شود تا پایان سال بازار متعادل و پایداری در استان داشته باشیم، اضافه کرد: شهروندان می توانند درصورت مشاهده گرانی در هر نقطه ای از استان با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند و همکاران ما در کوتاه ترین زمان رسیدگی خواهند کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار