مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان، دهه فجر را فرصت جهاد تبیین دستاوردهای واقعی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: باید دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین شود.

دهه فجر فرصت جهاد تبیین دستاوردهای واقعی انقلاب اسلامی است/ دشمن به دنبال شکاف قومی و مذهبی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، اسرافیل وزیری پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: گفتمان وحدت در انقلاب اسلامی به عنوان یک شعار و یا تاکتیک مطرح نیست و مقام‌معظم رهبری نی همیشه نسبت به وحدت بین شیعه و سنی اهتمام ویژه دارند.  

وی افزود: دشمنان از ظرفیت رسانه های معاند برای ایجاد شکاف قومی، مذهبی و تجزیه طلبی استفاده می کنند اما با وجود هزینه های گزاف دشمنان، وحدت بین شیعه و سنی موج می زند و این مهم نشان می دهد این وحدت واقعی و حقیقی است و تلاش های دشمنان ناکام ماند.

  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان اینکه مثلث رهبری، مردم و وحدت کلمه  موجب پیروزی و سپس بقاء و دوام انقلاب اسلامی شد، تصریح کرد: یکی از اضلاع مثلث پیروزی انقلاب اسلامی، رهبری جامعه اسلامی است و امروز نیز مهم ترین رمز موفقیت ما رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید قدردان آن باشیم.

وزیری دهه فجر را فرصت جهاد تبیین دستاوردهای واقعی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: باید دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی برای جوانان تشریح و تبیین شود و در کنار آن برای رفع کم کاری ها و موانع گام برداشته شود.

وی متذکر شد: در کمیته تقریب مذاهب ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان در بخش دانش آموزی برنامه همیاران وحدت و در بخش دانشجویی نیز برنامه ای در گنبدکاووس برگزار خواهد شد، همچنین نشست علمای شیعه و سنی و برگزاری نشست های علمی در مدارس اهل سنت از جمله دیگر برنامه های ما است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان خاطرنشان کرد: استفاده از فرصت نماز جمعه برای جهاد تبیین، تجلیل از خانواده شهدا، بهره گیری از ظرفیت اقشار اهل سنت، دیدار ائمه جمعه اهل سنت شهرها و روستاهای گلستان با امام جمعه گرگان، برگزاری مسابقه کتابخوانی و غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری همایش بانوان غرب گلستان از دیگر برنامه های ما است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار