عضو مجمع نمایندگان گلستان:

آریان پور با اشاره به محرومیت های استان گلستان گفت: برخی موضوعات اساسی در استان از جمله توسعه شبکه ریلی و حل مشکلات آب در بخش شرب و کشاورزی در صدر اولویت های استان در سفر رئیس جمهور به گلستان قرار دارد.

توسعه شبکه ریلی و رفع مشکل آب مطالبات اصلی در سفر رئیس جمهور به گلستان/ زیرساخت های منطقه آزاد زودتر تکمیل شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ رضا آریان پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: باتوجه به سفر رئیس جمهور به استان در آینده نزدیک مجمع نمایندگان و مسئولان استان اولویت ها و مطالبات استان را جمع بندی کردند.

 

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه برای طرح در سفر ریاست جمهوری به استان جمع بندی شده که برخی از این موارد دارای اولویت بیشتری است.

 

وی گفت: توسعه شبکه ریلی یکی از موضوعاتی است که توسعه اقتصادی استان را در پی خواهد داشت. در کنار آن کمبود آب به عنوان یکی از مشکلات اساسی در استان مطرح است که باید در خصوص تامین آب مورد نیاز شرب و کشاورزی کارهای مهمی انجام داد.

 

آریان پور اضافه کرد: بخشی از مشکل کمبود آب در استان با اصلاح و توسعه شبکه ها انجام می شود و بخش دیگر آن باید از طریق شیرین سازی آب دریا و استفاده از اب های سطحی و تکمیل برخی سدها تامین شود.

 

وی بیان کرد: تکمیل و آبگیری سد نرماب یکی دیگر از مطالبات استان است که برای ایجاد تصفیه خانه و ایجاد شبکه انتقال ان بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که امیدواریم در سفر رئیس جمهور به استان مورد توجه قرار بگیرد و مصوب شود.

 

عضو مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ازاد اینچه برون در استان مصوب شده و باید برای حضور سرمایه گذاران زیرساخت های مورد نیاز آن تامین شود و لازم است این روند سرعت بگیرد. اجرای طرح های هادی در روستاها، تعیین تکلیف فرودگاه کلاله و از سرگیری پروازها از این فرودگاه از دیگر مطالبات ماست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار